دو قابلیت جدید برای اپلیکیشن تیک تاک معرفی شد - تکفارس 
دو قابلیت جدید برای اپلیکیشن تیک تاک معرفی شد - تکفارس 

دو قابلیت جدید برای اپلیکیشن تیک تاک معرفی شد

افشین نوری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:44
تیک‌تاک

تیک تاک روز پنجشنبه خبر از یکپارچه‌سازی‌های جدیدی برای اپلیکیشن خود داد. این یکپارچه‌سازی‌ها عبارتند از: به‌اشتراک‌گذاری صدا با استفاده از Sound Kit جدید و همچنین امکان استفاده از اکانت تیک تاک برای لاگین شدن به سایر اپلیکیشن‌های مجهز به Login Kit. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند از کیت‌های جدید تیک تاک برای وارد کردن ویدیوهای کوتاه خود در اپلیکیشن‌های بیشتری استفاده کنند. البته این کار می‌تواند باعث ایجاد نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی کاربران گردد.

مطالب مرتبط:

قابلیت‌های کیت جدید Login Kit تقریباً برای اکثر کاربران آشنا هستند. فیس بوک، توییتر و اسنپ چت هم از یکپارچه‌سازی مشابهی برای سرعت بخشیدن به پروسه لاگین ارایه کرده‌اند. تیک تاک گفته است که استفاده از این کیت به کاربران اجازه خواهد داد تا به‌طور امن به سایر اپلیکیشن‌ها لاگین کنند، و از طرفی هم توسعه‌دهندگان می‌توانند محتواهای تیک تاک خود را در داخل این اپلیکیشن‌ها ارایه کنند. البته این کیت هنگام لاگین کردن اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن‌های مذکور، ویدیوها و پروفایل عمومی کاربران را ببینید، اما به سایر اطلاعات تیک تاک آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

تیک تاک

یکی از قابلیت‌هایی که تیک تاک را در بین کاربران محبوب کرده، موزیک‌هایی است که این اپلیکیشن اجازه‌ی استفاده از آن‌ها را روی ویدیوها می‌دهد. حالا با Sound Kit، کتابخانه‌ی موزیک‌های اپلیکیشن بزرگتر خواهد شد. کیت جدید به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا فایل‌های صوتی را بین اپلیکیشن‌های خود و تیک تاک به‌اشتراک بگذارند. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان خواهند توانست Login Kit و مجوزهای مربوط به Sound Kit را با اپلیکیشن‌های خود یکپارچه‌سازی کنند.

تیک تاک به‌خاطر اینکه یک شبکه اجتماعی خاص با ابزارهای ویدیویی عالی است، نزد کاربران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و حالا معرفی کیت‌های جدید Login Kit و Sound Kit نشان می‌دهد که این اپلیکیشن همچنان در حال توسعه است. با این کیت‌ها، احتمال زیادی وجود دارد که قابلیت‌های تیک تاک، همانند قابلیت‌ به‌اشترا‌ک‌گذاری توییت‌ها در توییتر یا قاببلیت به‌اشتراک‌گذاری لیست دوستان در فیس بوک، مورد استفاده‌ی همگان قرار بگیرند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید