قابلیت دوبله ریلزها با هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آید - تکفارس 
قابلیت دوبله ریلزها با هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آید - تکفارس 
قابلیت دوبله ریلزها با هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آید - تکفارس 

قابلیت دوبله ریلزها با هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آید

محمدامین حیدری
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 08:33
دوبله ریلزها با هوش مصنوعی

شرکت متا که به عنوان مالک فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام شناخته می‌شود، قصد دارد تا قابلیت دوبله ریلزها با هوش مصنوعی را به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کند.

الساندرو پالوزی که با نام کاربری alex193a در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت دارد، نکاتی را درباره قابلیت جدید اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. البته این قابلیت تنها به دوبله صوتی توسط هوش مصنوعی محدود نمی‌شود زیرا قادر است با استفاده از صدای شما زبان‌های دیگر را دوبله کند؛ همچنین می‌توانید انتخاب کنید که هوش مصنوعی با صدای شما به چه زبان‌هایی صحبت کند. گفتنی است که متا برای مدت زیادی مشغول کار روی ویژگی ذکرشده بوده است و آن‌طور که پیداست، این شرکت در حال پیش‌بردن توسعه آن می‌باشد.

در توضیحات این ویژگی آمده است که بازدیدکنندگان صدای دوبله‌شده شما را مطابق با زبان‌هایی که انتخاب کرده‌اید، می‌شنوند. همچنین می‌توانید دوبله برخی یا همه زبان‌ها را برای ریلز کنونی یا بعدی خود غیرفعال کنید؛ اما بنابر دلایل قانونی، در حال حاضر این ویژگی برای کاربران مناطق تگزاس و ایلینوی در دسترس نمی‌باشد.

می‌توان حدس زد که اینستاگرام ممکن است برای تشخیص صدای شما، نیاز داشته باشد تا با شما صحبت کند. این ویژگی تقریبا شبیه به پتنت اخیر مایکروسافت از یک سیستم است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوها را با صدا و زبان خودتان دوبله کنید.

استفاده مجدد یک قابلیت توسط شرکت‌های دیگر می‌تواند کمک بزرگی در افشای ویژگی‌های مربوط به برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی پیش از انتشار رسمی آن‌ها کند. گفتنی است که اطلاعات مربوط به قابلیت Flipside اینستاگرام که یک فید اختصاصی را در پروفایل شما ایجاد می‌کند، کمی زودتر از انتشار آن فاش شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید