با قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل مکالمه انگلیسی را به‌راحتی یاد بگیرید - تکفارس 
با قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل مکالمه انگلیسی را به‌راحتی یاد بگیرید - تکفارس 
با قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل مکالمه انگلیسی را به‌راحتی یاد بگیرید - تکفارس 

با قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل مکالمه انگلیسی را به‌راحتی یاد بگیرید

فرزاد اسرافیلی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 14:22
مکالمه انگلیسی با هوش مصنوعی گوگل

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می‌کند مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را بهبود ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری TechCrunch، این قابلیت جدید گوگل Speaking Practice  نام دارد و در حال حاضر در کشورهای آرژانتین، کلمبیا، هند، اندونزی، مکزیک و ونزوئلا در دسترس کاربرانی است که بخش Search Lab گوگل برایشان فعال باشد.

Search Labs دسترسی زودهنگام به تجربیات موجود در موتورجستجوی گوگل را قبل از انتشار عمومی فراهم می‌کند. هدف از ارائه Speaking Practice کمک به بهبود مهارت‌های مکالمه انگلیسی با تکمیل تمرینات مبتنی بر هوش مصنوعی است. تکمیل تمرین‌ها کمک می‌کند تا کاربران بتوانند کلمات و عبارات جدید را در مکالمات روزمره استفاده کنند و خود را برای مکالمه رو در رو با یک انسان به جای ربات آماده کنند.

برخلاف سایر برنامه‌های یادگیری زبان، Speaking Practice گوگل پرسش‌های باز پاسخ را از کاربران می‌پرسد تا به تقویت مکالمات طبیعی‌تری کمک کند. این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد. گوگل هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان ادغام این ویژگی به موتور جستجوی خود یا عرضه به بازارهای دیگر ارائه نداده است.

اولین بار کاربر شبکه اجتماعی ایکس یک اسکرین شات از این قابلیت به اشتراک گذاشت:

سال گذشته، گوگل یکی دیگر از قابلیت‌های جستجوی زبان محور را به موتور جستجوی خود اضافه کرده بود که بیشتر بر گرامر و پرسش و پاسخ تک جوابی تمرکز داشت. قابلیت جدید Speaking Practice نیز مشابه آن است با این تفاوت که به جای پرسش و پاسخ تک جوابی، بر انجام مکالمه پشت سر هم و طبیعی تمرکز می‌کند.

حال باید منتظر اخبار جدید از این قابلیت و تاریخ انتشار آن برای عموم باشیم و باید دید آیا می‌تواند به قابلیتی محبوب بین کاربران تبدیل شود یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید