قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search به مرورگر گوگل کروم آمد - تکفارس 
قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search به مرورگر گوگل کروم آمد - تکفارس 
قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search به مرورگر گوگل کروم آمد - تکفارس 

قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search به مرورگر گوگل کروم آمد

فرزاد اسرافیلی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 21:08
قابلیت Circle to Search

گوگل از اضافه شدن قابلیت Circle to Search به گوگل کروم در کامپیوتر خبر داد. این قابلیت قبلا برای برخی از گوشی‌های هوشمند پیکسل و گلکسی فعال شده بود.

با اضافه شدن ویژگی Circle to Search به گوگل کروم کاربران این امکان را خواهند داشت با کشیدن دایره دور مطالب به جستجوی آن بپردازند. این قابلیت نوید دسترسی آسان به اطلاعات در صفحات وب را می‌دهد.

گزینه Circle to Search قبلاً در میان کاربران برخی از گوشی‌های هوشمند پیکسل و گلکسی محبوبیت خاصی پیدا کرده بود و اکنون این قابلیت برای مرورگر گوگل کروم بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

در این به روز رسانی یک رابط جدید نیز به Google Lens اضافه خواهد شد که به شما امکان می‌دهد به اطلاعات بیشتری در مورد متن و تصاویر در صفحات وب دست یابید. نحوه کارکرد Google Lens فعلی بسیار متفاوت از گوگل کروم است. در حال حاضر، کاربران لنز برای گرفتن اسکرین شات باید چند بار کلیک کنند و همچنین رابط کاربری آن زیاد هم بصری نیست.

علیرغم تصاویر جدیدی که با به روز رسانی معرفی شد، این گزینه هنوز به کاربران اجازه نمی‌دهد که دایره یا هر شکل دلخواهی را برای انتخاب محتوا در دسکتاپ بکشند بلکه کاربر با حرکت نشانگر ماوس می‌تواند شکل مستطیل به‌دور محتوای مورد نظر ترسیم کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید