وان پلاس نورد N100 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 
وان پلاس نورد N100 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 
وان پلاس نورد N100 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 

وان پلاس نورد N100 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 17:16
وان‌پلاس نورد N100

شرکت وان‌پلاس کماکان به پشتیبانی از گوشی میان‌رده‌ی نورد N100 ادامه داده و در جدیدترین اقدام خود، به‌روزرسانی جدیدی را برای این گوشی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی برای کاربران کشورهای اروپایی و آمریکا منتشر شده است و با وجود تفاوت در شماره‌گذاری این به‌روزرسانی بسته به منطقه‌ی عرضه‌شده، هر دو از قابلیت‌های مشابهی برخوردار هستند. کاربران کشور آمریکا نسخه‌ی ۱۰٫۵٫۷ سیستم‌عامل اکسیژن او اس با شماره مدل ۱۰٫۵٫۹BE81AA را دریافت کرده و کاربران اروپایی به نسخه‌ی ۱۰٫۵٫۹ اکسیژن او اس با شماره مدل ۱۰٫۵٫۹BE83BA دسترسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

وان‌پلاس نورد N100

لیست تغییرات

  • پچ امنیتی به نسخه‌ی ۲۰۲۱٫۰۳ ارتقا یافت
  • مشکلات اصلی رفع شده و پایداری سیستم ارتقا یافته است

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه آپریل می‌شود. همچنین به‌روزرسانی قبلی گوشی وان‌پلاس نورد N100 شامل کاهش مصرف انرژی گوشی در حالت استندبای و رفع مشکلات دیگر می‌شد. به‌نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در حال رفع مشکلات این گوشی بوده و بهبودهایی را در آن به‌وجود آورده است.

همانند همیشه، این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها برای برخی از کاربران در دسترس بوده و به تدریج در اختیار دیگر افراد نیز قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که تا چند روز آینده، تمام کاربران به این به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید