افشای اطلاعات تازه درباره گوشی تاشو وان پلاس اوپن - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره گوشی تاشو وان پلاس اوپن - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره گوشی تاشو وان پلاس اوپن - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره گوشی تاشو وان پلاس اوپن

افشین نوری
۳ مرداد ۱۴۰۲ - 11:48
وان پلاس اوپن

این‌روزها گوشی‌های تاشو بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند و شرکت‌‌هایی مثل سامسونگ و موتورولا از جدیدترین مدل‌های خود به نام‌ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و ریزر ۲۰۲۲ رونمایی کرده‌اند.‌ حالا به نظر می‌رسد وان پلاس هم به‌دنبال یک گوشی تاشو است. 

وان پلاس چند ماه پیش اعلام کرد که گوشی تاشو جدید خود را اواخر پاییز امسال عرضه می‌کند. تاکنون تصاویر و تیزرهای زیادی از این گوشی فاش شده اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبود.

حالا وب سایت SmartPrix گزارش داده است که گوشی تاشوی آینده وان پلاس در پایان ماه اگوست از زاه خواهد رسید. نام این گوشی وان پلاس فولد یا فلیپ نخواهد بود بلکه نام آن وان پلاس اوپن خواهد بود و چند هفته بعد از گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ ارائه خواهد شد.

وب‌سایت SmartPrix به‌طور دقیق‌تر گفته که تاریخ معرفی یا عرضه وان پلاس اوپن برای روز ۲۹ آگوست برنامه ریزی شده است. اما نگفته که این تاریخ مربوط به معرفی گوشی است یا عرضه آن. به هر حال انتظار می‌رود که وان پلاس در این تاریخ سرانجام به وعده خود عمل کند.

همچنین یک افشاگر مطرح به نام Max Jambour گفته است که نسبت تصویر این گوشی با جدیدترین تاشو شرکت اوپو یعنی اوپو فایند N2 یکسان خواهد بود. اوپو فایند N2 فقط در چین عرضه شده است.

این افشاگر همچنین گفته است وان پلاش اوپن مجهز به یک دوربین پریسکوپ ۳ برابری خواهد بود. به گفته او، این گوشی در ۲۹ آگوست در رنگ های مشکی و سبز معرفی خواهد شد، ولی هنوز قیمت آن مشخص نیست. شایعات قبلی نیز به این تاریخ اشاره کرده‌اند.

طبق شایعات، وان پلاس اوپن دارای یک صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی QHD+ 120 هرتزی خواهد بود که در حالت تا شده تبدیل به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ 120 هرتزی خواهد شد.

انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آن در اواخر تابستان شاهد افشای اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی باشیم. همانطور که می‌دانید اوپو شرکت مادر وان پلاس است و به همین‌خاطر این دو شرکت ممکن است از طراحی مشترکی در گوشی‌های تاشو خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید