ببینید: تصاویر رسمی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ - تکفارس 
ببینید: تصاویر رسمی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ - تکفارس 
ببینید: تصاویر رسمی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ - تکفارس 

ببینید: تصاویر رسمی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۲ - 17:30
وان پلاس 12

وان پلاس ۱۲ قرار است در روزهای آینده معرفی شود و حالا تصاویر رسمی آن در سه رنگ سفید، سبز و مشکی منتشر شده است. این تصاویر با رندرهایی که قبلا فاش شده بود مطابقت دارند و به نظر می‌رسد وان پلاس ۱۲ از نظر طراحی تفاوت چندانی با وان پلاس ۱۱ ندارد.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که رویداد معرفی وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی (چین) برگزار خواهد شد.

طبق این تصاویر، وان پلاس ۱۲ اولین گوشی هوشمند وان پلاس با لنز پریسکوپ برای دوربین تله فوتو خواهد بود.

در پنل پشتی این گوشی یک جزیره دوربین بسیار بزرگ با چهار دوربین وجود دارد، اما فلاش LED در خارج از قسمت دایره‌ای قرار گرفته است. ظاهرا، چهارمین دایره کوچک مربوط به حسگرهای RGB یا یک سنسور ToF سه بعدی است.

انتظار می‌رود وان پلاس در ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه) این گوشی را برای بازارهای جهانی عرضه کند. وان پلاس اخیرا گوشی تاشو وان پلاس اوپن را معرفی کرد. این گوشی از نمایشگر داخلی اولد ۷.۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر بیرونی امولد ۶.۳۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی مشابه بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ و ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود.

همچنین رم و حافظه‌ی داخلی این دستگاه به ترتیب از نوع LPDDR۵x و UFS 4.0 می‌باشد و این گوشی به همراه باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود و از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید