اولین گوشی تاشو وان پلاس به‌زودی معرفی می شود - تکفارس 
اولین گوشی تاشو وان پلاس به‌زودی معرفی می شود - تکفارس 
اولین گوشی تاشو وان پلاس به‌زودی معرفی می شود - تکفارس 

اولین گوشی تاشو وان پلاس به‌زودی معرفی می شود

افشین نوری
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - 09:09
وان پلاس

این‌روزها گوشی‌های تاشو بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند و شرکت‌‌هایی مثل سامسونگ و موتورولا از جدیدترین مدل‌های خود به نام‌ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و ریزر ۲۰۲۲ رونمایی کرده‌اند.‌ حالا به نظر می‌رسد وان پلاس هم به‌دنبال یک گوشی تاشو است. 

وان پلاس چند ماه پیش اعلام کرد که گوشی تاشو جدید خود را اواخر پاییز امسال عرضه می‌کند. تاکنون تصاویر و تیزرهای زیادی از این گوشی فاش شده اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبود.

حالا وب سایت SmartPrix گزارش داده است که گوشی تاشوی آینده وان پلاس در پایان ماه اگوست از زاه خواهد رسید. نام این گوشی وان پلاس فولد یا فلیپ نخواهد بود بلکه نام آن وان پلاس اوپن خواهد بود و چند هفته بعد از گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ ارائه خواهد شد.

وب‌سایت SmartPrix به‌طور دقیق‌تر گفته که تاریخ معرفی یا عرضه وان پلاس اوپن برای روز ۲۹ آگوست برنامه ریزی شده است. اما نگفته که این تاریخ مربوط به معرفی گوشی است یا عرضه آن. به هر حال انتظار می‌رود که وان پلاس در این تاریخ سرانجام به وعده خود عمل کند.

طبق شایعات، این گوشی از یک نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰p HD 120Hz بهره خواهد برد و در پنل پشتی خود یک چرم مصنوعی خواهد داشت که سیستم دوربین سه گانه بزرگ آن را احاطه خواهد کرد. این سیستم شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ و چند دوربین دیگر خواهد بود.

همچنین نمایشگر داخلی آن یک پنل ۸ اینچی Quad-HD (120 هرتز) با یک مکانیزم لولای بادوام خواهد بود. کارهای پردازشی وان پلاس اوپن را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بر عهده خواهد داشت و یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۸۰ وات انرژی آن را تامین خواهد کرد.

وان پلاس اوپن بعد از معرفی باید با پیکسل فولد گوگل و گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ رقابت کند. قیمت آن احتمالا در محدوده ۱۲۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: Reviewgeek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید