وان پلاس ۱۲ سرانجام رونمایی شد - تکفارس 
وان پلاس ۱۲ سرانجام رونمایی شد - تکفارس 
وان پلاس ۱۲ سرانجام رونمایی شد - تکفارس 

وان پلاس ۱۲ سرانجام رونمایی شد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 15:47
وان پلاس 12

وان پلاس ۱۲ در چین معرفی شد و عرضه جهانی آن قرار است ماه آینده میلادی انجام شود. این گوشی دارای مشخصات رده‌بالایی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۸۲ اینچی OLED با وضوح QHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و نوردهی با فرکانس ۲۱۶۰Hz PWM است. این صفحه‌نمایش همچنین دارای قابلیت کار در زیر باران است.

تراشه وان پلاس ۱۲، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که در کنار یک پردازنده Visual PixelWorks X7 عمل می‌کند. این پردازنده به‌گفته وان پلاس به این گوشی کمک خواهد کرد تا در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو به یک غول گیمینگ تبدیل شود.

وان پلاس 12

وان‌پلاس ۱۲ مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-808 سونی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX481 سونی و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور Omnivision OV64B و زوم اپتیکال ۳ برابر است. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی است.

وان پلاس ۱۲ دارای اتصال وای‌فای۷، NFC، بلوتوث ۵.۴، سنسور مادون‌قرمز، اسلایدر هشدار، حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر، موتور لرزش خطی محور X و درگاه USB 3.2 Gen1 Type-C است و از یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات، شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات بهره می‌برد.

قیمت وان پلاس ۱۲ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۹۹ یوان (۶۰۶ دلار) است و بالاترین نسخه آن با ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ۵۷۹۹ یوان (۸۱۸ دلار) قیمت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید