وان پلاس اوپن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
وان پلاس اوپن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
وان پلاس اوپن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

وان پلاس اوپن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 14:55
وان پلاس اوپن

وان پلاس خود را برای عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشوی وان پلاس اوپن در بازار جهانی آماده می‌کند. تا به این لحظه تقریباً همه‌ی اطلاعات مربوط این گوشی، از جمله قیمت آن در هند، به بیرون درز پیدا کرده است. حالا این گوشی در بنچمارک گیک بنچ نیز مشاهده و مشخصات آن فاش شده است.

مطالب مرتبط:

وان پلاس اوپن با شماره مدل CPH۲۵۵۱ امروز در گیک‌ بنچ مشاهده شد. این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که دارای یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز، چهار هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز می‌باشد. وان پلاس اوپن همچنین به رم ۱۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ مجهز شده است.

تاشوی جدید وان پلاس در آزمایش تک‌هسته‌ای گیک‌ بنچ ۶ نمره‌ی ۲۰۱۴ و در آزمایش چند‌هسته‌ای آن نیز نمره‌ی ۵۴۶۳ را کسب کرده است. این گوشی در بنچمارک گیک بنچ ۵ نیز نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۴۸۹ و چند‌هسته‌ای ۴۸۰۰ را به دست آورده است. این نتایج نشان می‌دهkد که نیازی به نگرانی در مورد عملکرد وان پلاس اوپن نیست.

بر اساس گزارش‌های قبلی، وان پلاس اوپن از نمایشگر داخلی اولد ۷.۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر بیرونی امولد ۶.۳۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی مشابه بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ و ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین گفته می‌شود که رم و حافظه‌ی داخلی این دستگاه به ترتیب از نوع LPDDR۵x و UFS 4.0 می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی به همراه باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شود و از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید