مشکل جدید وان پلاس ۹ پرو؛ گرم شدن بیش از حد - تکفارس 
مشکل جدید وان پلاس ۹ پرو؛ گرم شدن بیش از حد - تکفارس 

مشکل جدید وان پلاس ۹ پرو؛ گرم شدن بیش از حد

خشایار جهانی
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - 14:20
مشکل جدید وان پلاس ۹ پرو؛ گرم شدن بیش از حد - تکفارس 

بعضی از کاربران وان پلاس ۹ پرو گزارش دادند که حتی در مواقعی که از دوربین تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، پیام «گرم شدن بیش از حد گوشی» به‌طور متناوب نمایش داده می‌شود. وبسایت Android Police به این اطلاعات دست یافت و بسیاری از این کاربران را در فروم وان پلاس پیدا کرد. بسیاری از آن‌ها که تعدادشان هم زیاد بود، بیان کرده بودند که بیشتر این مشکل به‌هنگام استفاده از دوربین بوده است. البته به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی برای رفع این مشکل منتشر می‌شود.

در بعضی از موارد، این مشکل حتی در مواقعی که از دوربین به‌صورت سبک استفاده می‌شود نیز گزارش شده است. همچنین کاربران گزارش دادند که به دلیل گرم شدن بیش از حد گوشی، بعد از مدتی نمی‌توان با آن فیلم و عکس گرفت و باید صبر کرد تا گوشی خنک شود.

مطالب مرتبط:

بررسی وان پلاس ۹ پرو؛ سفر به ماه

تماشا کنید: جعبه گشایی وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس تلاش و وقت زیادی را روی طراحی گوشی وان پلاس ۹ پرو گذاشت و ویژگی شارژ وایرلس سریع را نیز در آن گنجاند. همچنین برای اطمینان از خنک ماندن گوشی به‌هنگام شارژ، یک ورقه بزرگ مسی در داخل گوشی و ۲ باتری جدا که هر کدام را می‌توان با شارژر ۲۵ واتی شارژ کرد، قرار دارد.

از آن‌جایی که از لحاظ سخت‌افزاری، وان پلاس ۹ پرو در خنک‌کنندگی مشکلی ندارد، به‌نظر می‌رسد که یک مشکل نرم‌افزاری کوچک باعث این مشکل است. تا زمانی که به‌روزرسانی برای وان پلاس ۹ پرو منتشر شود، این  کاربراشرکت کاربران را تشویق به گزارش این مشکل می‌کند.

منبع: the verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید