بررسی ویدیویی وان پلاس ۹ پرو - تکفارس 
بررسی ویدیویی وان پلاس ۹ پرو - تکفارس 

بررسی ویدیویی وان پلاس ۹ پرو

مهدی ملکی
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - 18:00
بررسی ویدیویی وان پلاس ۹ پرو

گوشی وان پلاس ۹ پرو، پرچمدار جدیدی است که دست کم از نظر ویژگی‌ها و کیفیت، توان رقابت با بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار را دارد. با این حال از نظر سهم بازار، این گوشی برای گروه کوچکی از افراد با سلیقه‌ای خاص تولید شده است و این اصلاً نکته‌‌ی بدی نیست.

گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی در کشور آمریکا برخوردارند و این شرکت با عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت، موفق شده تا بیشترین سهام را در بازار این کشور به‌دست بیاورد. در آمریکا، فروش گوشی‌های شرکت‌های ال‌جی، موتورولا و حتی گوگل نیز از وان پلاس بیشتر است.

شرکت وان پلاس در طی هفت سال فعالیت خود موفق شده تا به برندی محبوب تبدیل شده و محصولاتی را تولید کند که به آسانی می‌توانند جایگزین گوشی‌های برتر بازار شوند. گوشی ۹۶۹ دلاری وان پلاس ۹ پرو با وجود مشکلات ریز و درشت خود، توانسته تا حدودی به این مهم دست پیدا کند. گوشی‌های پرچمدار وان پلاس، همیشه از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده‌اند، اما آنچه وان پلاس ۹ پرو را به محصولی قدرتمند تبدیل کرده، عملکرد فوق‌العاده‌ی آن و تجربه‌ای است که از کار کردن با این گوشی به‌دست می‌آید.

مطالب مرتبط:

گوشی وان پلاس ۹ پرو، زیباترین و جذاب‌ترین محصولی است که این شرکت تا به امروز تولید کرده است. این گوشی بزرگ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز شده و استفاده از آن بسیار ساده و لذت‌بخش است. نکته‌ی قابل توجه این گوشی، کیفیت ساخت بالا و پیشرفت قابل توجه وان پلاس در طراحی آن است. بدنه‌ی شیشه‌ای جلو و پشت گوشی به زیبایی با لبه‌های آلومینیومی آن ادغام شده و تعادل و زیبایی خاصی را ایجاد کرده است.

وان پلاس ۹ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده و از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌کند. همچنین نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز به بازار عرضه شده که ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی معمولی است.

با این وجود، وان پلاس ۹ پرو از شیار کارت‌ میکرو اس دی پشتیبانی نکرده و امکان ارتقای حافظه‌ی آن وجود ندارد. ما پیش‌تر بررسی متنی این محصول را منتشر کرده‌ایم. حال شما می‌توانید بررسی ویدیویی وان پلاس ۹ پرو را که به صورت اختصاصی در تکفارس تهیه شده، از زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مشاهده در یوتیوباینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید