هزینه ۲۳ میلیون دلاری فیسبوک برای امنیت مارک زاکربرگ - تکفارس 
هزینه ۲۳ میلیون دلاری فیسبوک برای امنیت مارک زاکربرگ - تکفارس 
هزینه ۲۳ میلیون دلاری فیسبوک برای امنیت مارک زاکربرگ - تکفارس 

هزینه ۲۳ میلیون دلاری فیسبوک برای امنیت مارک زاکربرگ

آرمین مکاری
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - 12:47
مارک زاکربرگ

پرونده جدیدی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد که فیسبوک در سال گذشته بیش از ۲۳ میلیون دلار برای امنیت مدیرعامل این شرکت، یعنی آقای مارک زاکربرگ هزینه کرده است. بر اساس بیانیه منتشرشده، بررسی‌های سالانه فیسبوک در مورد امنیت شرکت، تهدیدهای خاصی را علیه آقای زاکربرگ شناسایی کرده است.

بررسی سالانه این شرکت در برنامه‌های امنیتی آن‌ها نشان می‌دهد که هزینه‌های محافظت از زاکربرگ و خانواده وی در سال ۲۰۲۰، بیشتر به دلیل پروتکل‌های کووید ۱۹ در سفرها، افزایش پوشش امنیتی آن‌ها در طول انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده و همچنین افزایش هزینه پرسنل امنیتی است. از آن جایی هرگونه جو منفی در مورد فیسبوک، به طور مستقیم مارک زاکربرگ را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، وی ۱۰ میلیون دلار اضافی برای تامین مخارج پرسنل امنیتی و سایر هزینه‌ها دریافت کرده است.

مطالب مرتبط:

کمیته جبران خسارت آمریکا با ذکر تهدیدهای امنیتی زاکربرگ در سال ۲۰۲۰، حمله به ساختمان کاپیتول ایالات متحده و این نکته که وی درخواست حقوق تنها ۱ دلار در سال را بدون هیچگونه پاداشی داشته است، این هزینه را یک امر ضروری می‌داند. همچنین فیسبوک در پی تامین امنیت برخی از مدیران غیر موظف خود است که این پیشهاد را در جلسه سهامداران ماه مه بیان خواهد کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید