متا کانال های پخش اینستاگرام را به فیس بوک و مسنجر می آورد - تکفارس 
متا کانال های پخش اینستاگرام را به فیس بوک و مسنجر می آورد - تکفارس 
متا کانال های پخش اینستاگرام را به فیس بوک و مسنجر می آورد - تکفارس 

متا کانال های پخش اینستاگرام را به فیس بوک و مسنجر می آورد

افشین نوری
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 12:54
متا

متا در ماه فوریه امسال یک قابلیت به نام Broadcast Channels برای اینستاگرام ارائه کرد که یک قابلیت پیام‌رسانی یک طرفه است و به خالقان محتوا اجازه می دهد تا بدون نیاز به پست کردن در صفحه اصلی خود اقدام به پخش محتوا بکنند. حالا متا قصد گسترش کانال‌های پخش برای فیس بوک و مسنجر را دارد. خالقان محتوا اکنون می‌توانند محتواهایی مانند عکس، فیلم و یادداشت صوتی را به دنبال‌کنندگان خود ارسال کنند.

این قابلیت یک ابزار پیام‌رسانی یک طرفه است و فقط مدیران صفحه می‌توانند در کانال‌های خود پیام ارسال کنند. بنابراین کابران عضو کانال‌ها فقط می‌توانند به آن‌ها واکنش نشان دهند و در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

ادمین‌ها می توانند یک کانال را مستقیماً از صفحه خود ایجاد کنند و پس از ارسال اولین پیام‌شان، فیس بوک یک نوتیفیکیشن به دنبال‌کنندگان آنها ارسال خواهد کرد. طبق تصاویر منتشر شده توسط مارک زاکربرگ، کانال‌های پخش در اپلیکیشن مسنجر نیز در زیر تب Channels نمایش داده می‌شود. هر بار که ادمین یک پیام ارسال می‌کند، نوتیفیکیشن‌هایی به مخاطبان فرستاده خواهد شد.

متا گفته است که این قابلیت هنوز در همه جا قابل دسترس نیست و کسانی که گزینه کانال پخش را پیدا نمی‌کنند، می‌توانند به لیست انتظار بپیوندند. متا همچنین شروع به ارائه گزینه های جدیدی برای مدیریت بهتر داده‌های شما در پلتفرم‌های اینستاگرام و فیس بوک کرده است.

متا یک مکان واحد در Accounts Center دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات خود را همزمان در اینستاگرام و فیس بوک دانلود کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک نسخه از اطلاعات خودتان را از یکی از پلتفرم‌های مذکور دانلود کنید.

متا همچنین در حال گسترش قابلیت Transfer Your Information به اینستاگرام است. بنابراین شما می توانید به راحتی عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام خود را اکسپورت کنید و آن‌ها را به سرویس دیگری مانند گوگل فوتوز ایمپورت کنید. این تغییرات ممکن است مربوط به قانون جدید خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا باشد که پلتفرم‌های بزرگ را ملزم کرده تا ابزارهایی برای اکسپورت داده‌های کاربران ارائه دهند. متا گفته است که کاربران می‌توانند به همه این گزینه‌ها در Accounts Center دسترسی پیدا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید