زمان انتشار اندروید ۱۰ برای برخی گوشی‌های نوکیا - تکفارس 
زمان انتشار اندروید ۱۰ برای برخی گوشی‌های نوکیا - تکفارس 
زمان انتشار اندروید ۱۰ برای برخی گوشی‌های نوکیا - تکفارس 

زمان انتشار اندروید ۱۰ برای برخی گوشی‌های نوکیا

سید محمد معلمی
۱ شهریور ۱۳۹۸ - 16:30
زمان انتشار اندروید ۱۰ برای برخی گوشی‌های نوکیا - تکفارس 

حالا که دیگر نام نسخه بعدی اندروید را می‌دانیم، سؤالی که به وجود می‌آید این است: گوشی من چه زمانی ۱۰ را دریافت خواهد کرد؟ اگر مالک یکی از محصولات نوکیا هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که این کمپانی محبوب اخیراً نقشه راه بروزرسانی گوشی‌هایش را به اندروید ۱۰ منتشر کرده است. بر اساس تصویری که به دست آمده، می‌توانیم مشاهده کنیم که در هر سه‌ماهه سال، کدام دستگاه‌ها به جدیدترین نسخه اندروید مجهز خواهند شد. فقط باید به خاطر داشته باشید که امکان دارد در بین راه تغییراتی به وجود بیاید زیرا در گذشته تولیدکنندگانی بوده‌اند که از انتشار چنین برنامه‌هایی پشیمان شده‌اند. کاربرانی که پیش از این فکر می‌کردند گوشی‌شان به نسخه جدید اندروید آپدیت می‌شود ولی این‌گونه نشد، بسیار ناراحت هستند اما گویا اچ‌ام‌دی گلوبال به برنامه‌ریزی که صورت داده اطمینان دارد.

در میانه‌های سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی، گوشی‌های نوکیا ۷٫۱، نوکیا ۸٫۱ و نوکیا ۹ Pureview به اندروید ۱۰ آپدیت خواهند شد. در ادامه و در اوایل ماه ژانویه سال ۲۰۲۰، اچ‌ام‌دی گلوبال آخرین ورژن اندروید را برای نوکیا ۶٫۱، نوکیا ۶٫۱ پلاس و نوکیا ۷ پلاس عرضه خواهد کرد. در مرحله بعد، جدیدترین نسخه محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا به نوکیا ۲٫۲، نوکیا ۳٫۱ پلاس، نوکیا ۳٫۲ و نوکیا ۴٫۲ خواهد رسید. سپس نوکیا ۱ پلاس، نوکیا ۵٫۱ پلاس و نوکیا ۸ سیروکو به اندروید ۱۰ بروزرسانی می‌شوند. در مرحله آخر و در دومین سه‌ماهه سال ۲۰۲۰ هم چهار گوشی نوکیا ۲٫۱، نوکیا ۳٫۱، نوکیا ۵٫۱ و نوکیا ۱ هدف عرضه اندروید ۱۰ قرار خواهند گرفت.

اچ‌ام‌دی گلوبال نشان داده که معمولاً در مورد وعده و وعیدهای مربوط به انتشار بروزرسانی‌ها برای محصولاتش خوب عمل می‌کند و بعضاً تا سه سال از برخی گوشی‌ها، پشتیبانی نرم‌افزاری را ادامه داده است.

از جمله ویژگی‌های جدید در اندروید ۱۰ می‌توانیم به شیوه ناوبری جدید، حالت تیره سرتاسری، حالت فوکوس برای بخش Digital Wellbeing جهت خاموش کردن اعلانات نرم‌افزارهای مزاحم، زیرنویس زنده، تنظیمات گسترده‌تر مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و . . . اشاره کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید