نوکیا رابط کاربری جدید Pure UI را معرفی کرد - تکفارس 
نوکیا رابط کاربری جدید Pure UI را معرفی کرد - تکفارس 

نوکیا رابط کاربری جدید Pure UI را معرفی کرد

افشین نوری
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - 16:30
نوکیا

نوکیا رابط کاربری جدید Pure UI را معرفی کرد. این رابط کاربری برای گوشی‌های نوکیا طراحی شده و امکان استفاده از آن روی سایر محصولات نوکیا هم وحود خواهد داشت.

 رابط کاربری Pure UI دارای انعطاف‌پذیری و سازگاری خوبی است و از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد. این رابط کاربری دارای اجزای مختلفی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.‌

نوکیا

نوکیا در این رابط کاربری آیکون‌های جدیدی ارائه کرده است که بر پایه استروک‌ها هستند و شکل آن‌ها براساس قابایت‌های نمایشگر قابل تغییر است. انیمیشن‌هایی نیز برای جلب توجه کاربران ارائه شده است. ‌

در این رابط کاربری المان‌های نیز وجود دارد که  می‌توان از آن‌ها در ساخت نمایشگرهایی با ظاهر هماهنگ استفاده کرد. 

نوکیا

نوکیا در رابط کاربری Pure UI یک حالت تاریک نیز ارائه کرده است که المان‌ها و آیکون‌هایآن قادر به سازگار کردن خود با این حالت هستند. 

از آنجائیکه گوشی‌های نوکیا عمدتا از اندروید استوک استفاده می‌کردند، رابط کاربری جدید ظاهر بسیار زیبایی به آن خواهد بخشید. 

نوکیا

علاوه بر گوشی‌های نوکیا، سایر دستگاه‌های نوکیا هم  قادر به استفاده از این رابط کاربری خواهند بود. از این رابط کاربری همچنین می‌توان در ساخت داشبوردهای پیچیده مبتنی بر وب استفاده کرد. همچنین امکان سازگاری آن با نمایشگرهای کوچک و بزرگ وجود دارد. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید