گوشی‌های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ معرفی شدند - تکفارس 
گوشی‌های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ معرفی شدند - تکفارس 
گوشی‌های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ معرفی شدند - تکفارس 

گوشی‌های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ معرفی شدند

افشین نوری
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 15:48
نوکیا 6310

کمپانی HMD از سه گوشی جدید نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ رونمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات آن‌ها آشنا شویم.

نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴)

این گوشی تقریبا مشابه مدل نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۱) است با این تفاوت که از یک باتری بزرگتر ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی و یک درگاه USB-C بهره می‌برد.

6310

به غیر از اینها، بقیه مشخصات ثابت باقی مانده است از جمله دوربین VGA با فلاش در پشت، نمایشگر ۲.۸ اینچی LCD، اسلات دو سیم کارت و یک اسلات اضافی microSD.

نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۴)

این گوشی هم از نظر طراحی شبیه به نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۰) است، اما ابعاد بزرگتری برای میزبانی از باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. این گوشی همچنین از تراشه Unisoc 6531F و نمایشگر بزرگتر ۲.۸ اینچی LCD بهره می‌برد.

نوکیا 6310

گوشی جدید نوکیا ۵۳۱۰ دارای تم موسیقی است و ما را به یاد گوشی کلاسیک XpressMusic 2007 می‌اندازد. این گوشی دارای دکمه‌های پخش موزیک در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ است و یک درگاه USB-C در پایین دارد. سایز مشخصات آن ثابت مانده است مانند حافظه ۸/۱۶ مگابایتی، اسپیکرهای دوگانه و رادیو اف‌ام.

نوکیا ۲۳۰ (۲۰۲۴)

این گوشی هم دارای طراحی شبیه به مدل سال ۲۰۱۵ است و یک نمایشگر ۲.۸ اینچی TFT و دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED در جلو و پشت خود دارد.

نوکیا 6310

اما از یک باتری بزرگتر ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه USB-C بهره می‌برد و مجهز به تراشه Unisoc 6531F است. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حافظه ۸/۱۶ مگابایتی نیز بدون تغییر باقی مانده‌ است.

قیمت این گوشی‌ها هنوز اعلام نشده است. اما لازم به ذکر است که هر سه مدل فقط از شبکه ۲G پشتیبانی می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید