اچ ام دی گلوبال گوشی‌ های خود را تحت برند HMD به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اچ ام دی گلوبال گوشی‌ های خود را تحت برند HMD به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اچ ام دی گلوبال گوشی‌ های خود را تحت برند HMD به بازار عرضه می کند - تکفارس 

اچ ام دی گلوبال گوشی‌ های خود را تحت برند HMD به بازار عرضه می کند

مهدی حلوائی
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - 10:06
گوشی هوشمند اچ ام دی

کمپانی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) در طی شش سال گدشته گوشی‌های هوشمند خود را تحت برند نوکیا به بازار عرضه کرده است. حالا این شرکت فنلاندی امروز اعلام کرد که قصد دارد گوشی‌های خود را تحت برند HDM روانه‌ی بازار کند.

مطالب مرتبط:

ژان فرانسوا باریل (Jean-Francois Baril)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اچ ام دی گلوبال، امروز با تایید خبر یادشده در حساب لینکدین خود اعلام کرد که هر دو برند اچ ام دی و نوکیا کماکان به کار خود ادامه خواهند داد و کاربران باید منتظر همکاری آنها با شرکت‌های دیگر نیز باشند.

باریل ادعا می‌کند که اچ ام دی سریع‌ترین رشد سالانه را در بین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های ۵G داشته است و با توجه به عرضه‌ی گوشی‌های قابل تعمیر نوکیا در ۱۲ ماه گذشته، این شرکت از نظر ماندگاری محصولات نیز حرف اول را در بازار می‌زند. این شرکت حالا آماده است تا به طور مستقل وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود.

اچ ام دی گلوبال خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سازند‌ه‌ی گوشی‌های هوشمند در اروپا معرفی کرده و معتقد است که می‌تواند در این بازار با سایر شرکت‌ها به رقابت بپردازد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که اولین گوشی اچ ام دی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود اما انتظار می‌رود که در طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این محصول در دسترس قرار بگیرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید