ببینید: اولین تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد - تکفارس 
ببینید: اولین تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد - تکفارس 
ببینید: اولین تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد - تکفارس 

ببینید: اولین تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد

فرشاد مکوندی
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 14:54
گوشی جدید HMD Pulse در تصاویر جدید رویت شد

تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند HMD Pulse فاش شده است و انتظار می‌رود این گوشی یکی از اولین گوشی‌های هوشمند با برند HMD باشد که به بازار عرضه می‌شود.

درحالی که شرکت HMD به تولید گوشی با برند نوکیا ادامه می‌دهد، این شرکت برنامه دارد تا از نام خود برای تولید گوشی‌های جدید نیز استفاده کند. رندرهای گوشی HMD Pulse توسط افشاگری در شبکه اجتماعی X فاش شده است و در ادامه می‌توانیم نگاهی به مشخصات کلیدی آن داشته باشیم.

گوشی جدید HMD Pulse در تصاویر جدید رویت شد

رندرهای فاش شده گوشی HMD Pulse را در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی نمایش می‌دهند؛ گوشی جدید HMD دارای پنل ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس، ۴/۸ گیگابایت رم، پردازنده Unisoc T606 و دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند و با اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده احتمالا این گوشی به همراه دو گوشی دیگر با نام +Pulse و Pulse Pro به بازار عرضه خواهد شد. هرچند در حال حاضر جزییاتی از مدل‌های دیگر این خانواده در دسترس نیست.

انتظار داریم تا شرکت HMD سری گوشی‌های Pulse را در ماه جولای عرضه کند؛ احتمالا این گوشی‌ها ابتدا در کشور هند عرضه خواهند شد. این شرکت علاوه بر خانواده Pulse برنامه دارد تا گوشی‌های Legend+ ،Legend و Legend Pro را نیز در ماه جولای به بازار عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید