رندرها و مشخصات گوشی نوکیا ۳.۴ لو رفت - تکفارس 
رندرها و مشخصات گوشی نوکیا ۳.۴ لو رفت - تکفارس 

رندرها و مشخصات گوشی نوکیا ۳.۴ لو رفت

افشین نوری
۹ شهریور ۱۳۹۹ - 11:00
رندرها و مشخصات گوشی نوکیا ۳.۴ لو رفت - تکفارس 

شرکت HMD گلوبال قصد دارد در نمایشگاه IFA 2020 از چند گوشی اقتصادی و میان‌رده جدید رونمایی کند. گوشی‌های نوکیا ۳.۴ با نام رمزی Doctor Strange و نوکیا ۲.۴ با نام رمزی Wolverine هم احتمالا جزو این هندست‌ها خواهند بود.

رندرها و مشخصات گوشی نوکیا ۳.۴ لو رفت - تکفارس 

نوکیا ۳.۴ اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده بود و حالا رندرها و مشخصات این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که دید بهتری را از آن در اختیار ما قرار می‌دهند. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود نوکیا ۳.۴ یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پشت خود دارد که کاملا شبیه به ماژول دوربین نوکیا C5 Endi است. البته نوکیا ۳.۴ به هیچ وجه نسخه دیگری از C5 Endi نخواهد بود و وجود دوربین سلفی هول پانچ در جلوی آن یکی از دلایل آن است. دوربین سلفی نوکیا ۳.۴ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر آن یک پنل ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹:۹ خواهد بود. ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل این هندست احتمال شامل سه دوربین ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. نوکیا ۳.۴ انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که با سرعت ۱۰ وات از طریق پورت microUSB شارژ خواهد شد.

چندین منبع ادعا کرده‌اند که نوکیا ۳.۴ از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ یا اسنپدراگون ۴۶۰ در کنار ۳ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. هر دو چیپست تقریبا مشابه هم هستند و فقط سرعت کلاک آن‌ها متفاوت است.

ما انتظار داریم که نوکیا ۳.۴ و نوکیا ۲.۴ هر دو در تاریخ ۱۳ شهریور (۳ سپتامبر) معرفی شوند. احتمالا در کنار آن‌ها شاهد رونمایی از نوکیا ۶.۳ و نوکیا ۷.۳ نیز خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید