لوگوی نوکیا بعد از ۶۰ سال تغییر کرد - تکفارس 
لوگوی نوکیا بعد از ۶۰ سال تغییر کرد - تکفارس 

لوگوی نوکیا بعد از ۶۰ سال تغییر کرد

افشین نوری
۸ اسفند ۱۴۰۱ - 07:30
نوکیا

نوکیا لوگوی خود را برای اولین بار در طول ۶۰ سال گذشته تغییر داد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد استراتژی جدیدی را پی بگیرد. 

از زمانیکه Pekka Lundmark به عنوان مدیرعامل نوکیا انتخاب شده سه هدف اصلی را برای این شرکت تعیین کرده که شامل بازنگری در ساختار، شتاب‌دهی به پروژها و افزایش تنوع محصولات می‌شوند. حالا در اولین مرحله از این استراتژی، لوگوی این شرکت تغییر کرده است.

نوکیا سابقه طولانی در حوزه فناوری دارد و از زمانیکه تاسیس شده تغییری در لوگوی خود نداده بود. حالا مدیران این شرکت برای اولین بار تصمیم به ارایه لوگوی جدید با طراحی زیبا کرده‌اند که نشان می‌دهد نوکیا برنامه‌های جدی برای آینده دارد. ‌

نوکیا رنگ آبی را از لوگوی خود حذف کرده و به جای آن از ترکیبی از رنگ‌ها استفاده کرده است. Lundmark گفته است که نوکیا فقط یک شرکت سازنده گوشی هوشمند نیست بلکه یک شرکت فناوری تجاری است و قصد دارد محصولات متنوعی در زمینه‌های مختلف ارایه کند.  ‌

نوکیا قصد دارد علاوه بر توسعه کسب و کار تجهیزات مخابراتی خود، تمرکزش را روی حوزه‌های دیگر نیز بگذارد که شامل شبکه‌های ۵G و ساخت تجهیزات اتوماسیون می‌شود. این شرکت تبدیل به رقیب جدی آمازون و مایکروسافت خواهد شد و باید ببینیم که تا چه اندازه موفق خواهد بود.

نظر شما درباره لوگوی جدید نوکیا و طراحی آن چیست؟

منبع: cnbc

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید