برچسب جدید اینستاگرام و گروه‎های چت - تکفارس 
برچسب جدید اینستاگرام و گروه‎های چت - تکفارس 
برچسب جدید اینستاگرام و گروه‎های چت - تکفارس 

برچسب جدید اینستاگرام و گروه‎های چت

محمدرضا موسوی
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - 17:30
برچسب جدید اینستاگرام و گروه‎های چت - تکفارس 

برچسب جدیدی برای اینستاگرام در نظر گرفته شده که می‎تواند این برنامه را به‌کلی متحول و فعالیت در آن را دوچندان کند. امروزه کم‌تر کسی در مورد گروه‎های اینستاگرمی اطلاع دارد یا از آن‎ها استفاده می‎کند اما اکنون به لطف برچسب چت که به بخش وضعیت‎ها اضافه شده گروه‎های اینستاگرامی می‎توانند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند. در ادامه به جزئیات این خبر می‎پردازیم. با تکفارس همراه باشید.

کاربران به لطف جدیدترین برچسب اینستاگرام می‎توانند دنبال کنندگان خود را به یک گروه چت دعوت کنند، همچنین اجازه دارند افراد دلخواه را از بین کسانی که دعوت را پذیرفته‎اند گلچین نمایند. برچسب جدید موسوم به برچسب گفتمان یا چت، به جمع دیگر استیکرهایی اضافه شد که اینستاگرام در قسمت وضعیت‎ها قرار داده بود، استیکر‎هایی پرطرفداری نظیر نظرسنجی‎ها، جعبه‎های پرسش، اشاره‎ها، مکان‎نما‎ها، هشتگ‎ها، شمارش معکوس و ….

استفاده از این برچسب آسان به نظر می‎رسد. اینستاگرام آن را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که خواهان گفت‌وگو در مورد موضوع خاصی هستند یا قصد برنامه‎ریزی دارند، معرفی کرده است.

اگر شخصی برچسب گفتمان را در وضعیت خود قرار دهد، دوستانش می‎توانند با لمس کردن برچسب، درخواست ورود به گروه چت را دهند. همان‎طور که اشاره شد، فرد می‎تواند  افراد مدنظر خود که درخواست ورود به گروه داده‎اند را در منو پیام‎های مستقیم یا همان Direct messages انتخاب و به گروه اضافه کند. کاربر هر زمان که بخواهد می‎تواند به گفتمان پایان دهد و گروه را از رده خارج کند.

به نظر می‎رسد که این ویژگی برای افرادی در نظر گرفته شده که خواهان ارتباط با دوستان نزدیکشان هستند و هنوز مشخص نیست که افراد تأثیرگذار و مشهور اینستاگرامی ( یا شاخ‌های اینستا) چگونه از این ویژگی جدید بهره خواهند برد. ممکن است بخواهند گفت‌وگویی را با دنبال کنندگانشان ترتیب دهند اما احتمال هرج‌ومرج در آن صورت زیاد است. این ویژگی کاربران اینستاگرام را به یاد روز‎هایی می‎اندازد که این برنامه محل جولان شاخ‎های اینستاگرامی، برند‎های معروف و تلاش روزافزونشان برای جذب مخاطب‎ نشده بود و محلی بود که افراد فرسته‎های مختلف را برای هم به اشتراک می‎گذاشتند و در مورد موضوع‎های دلخواهشان هم‌کلام می‎شدند. قطعاً هنوز برخی کاربران از اینستاگرام برای انجام فعالیت‎های یاد شده بهره می‏برند اما با وجود انبوه محتویات سازمان‌دهی شده و فعالیت چهره‎های مشهور این برنامه، به‌سختی از آن‎ها یاد می‎شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید