اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ - تکفارس 
اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ - تکفارس 
اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ - تکفارس 

اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟

کسری نراقی
۱۰ دی ۱۴۰۲ - 20:09
اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم

اهمیت روز افزون اینستاگرام و فرصت شغلی مناسبی که برای افراد ایجاد کرده است سبب شده که نقش آن و اهمیت آن میان مردم پررنگ تر شود و اکثر افرادی که به دنبال رسیدن به سود زیاد هستند اینستاگرام را به عنوان مسیر خود انتخاب کرده و فعالیت خود را آغاز می کنند .


صفحه اکسپلور اینستاگرام قله موفقیت و صعود به مراتب بالاتر می باشد این بخش خاص اینستگرام همانند یک راه میانبر است و سبب میشود راه سخت و طولانی برای رسیدن به معروفیت زیاد و درآمد فراوان را یک شبه طی کنید .

اکسپلور اینستاگرام فضای بسیار معروف اینستاگرام می باشد که پست های محبوب توانایی ورود به آن را دارند و زمانی یک پست می تواند وارد این بخش شود که ابتدا توسط مخاطبان خود تعامل بالایی دریافت کند و بعد از تاییدیه خود وارد بخش اکسپلور می شود اما قضیه به همین راحتی هم نیست و نیازمند تلاش و کوشش فراوان می باشد ، با توجه به اینکه اکسپلور راه افراد را در رسیدن به موفقیت زیاد کوتاه می کند تمامی افراد فعال در اینستاگرام به دنبال راهی برای ورود به اکسپلور می گردند .

ورود به اکسپلور اینستاگرام فرصت کذب تعداد فالوور فراوان را برای شما ایجاد می کند و باعث میشود ویو های بالایی بدست آورید و به دنبال آن تعداد لایک پست های خود را نیز ارتقا دهید و شاهد افزایش یکباره تمامی آمار های صفحه خود باشید ، با توجه به مزایای فراوان صفحه اکسپلور سوال رایجی که میان کاربران اینستاگرام وجود دارد این است که اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ و چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ برای یافتن پاسخ کامل این سوال و ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام همراه ما باشید .

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

فضای اکسپلور اینستاگرام مکانی می باشد که پست های پیج های مختلفی که محبوبیت بیشتری دارند وارد این قسمت میشوند اما تنها پست های پیج های عمومی توانایی راه پیدا کردن به این قسمت ها را برخلاف پیج های پرایوت دارند .

پست های نشان داده شده در اکسپلور ممکن است برای افرادی باشد که آنها را دنبال کرده اید اما اکثرا با پست هایی روبه رو میشوید که آنها را دنبال نکرده آید ، اما بر اساس هوش مصنوعی اینستاگرام این پست ها بر اساس علایق شما نشان داده میشوند و فضای اکسپلور هر فردی با کاربر دیگر بسیار متفاوت و شخصی شده هر فرد می باشد که مطابق میل آنها می باشد حتی اگر دو پیج مختلف در فضای اینستاگرام داشته باشید اکسپلور هر دوی آنها با هم متفاوت است .

گاهی اوقات پست هایی در صفحه شما اکسپلور شما نشان داده میشود که حتی مطابق میل و علاقه شما نیست منشأ این پست ها از کجا هستند ؟ جالب است بدانید که اینستاگرام و هوش مصنوعی آن پست های مورد علاقه و بابا میل مخاطبان شما و فالوور های تان را نیز نشان می دهد .

به عبارتی تمامی پست هایی که در اکسپلور شما نشان داده میشود بر اساس فعالیت های خود شما نشان داده میشود ، بر اساس پست هایی که لایک کرده اید یا محتواهایی که آنها را ذخیره کرده اید و حتی هشتگ هایی که آنها را سرچ کرده اید برای شما نشان داده میشود .

چه عواملی سبب نشان دادن پست ها در اکسپلور می شوند ؟

همان طور که در بخش بالا اشاره شد پست های نمایش داده شده در صفحه اکسپلور هر فرد شخصی شده بر اساس علایق فرد هستند و به تعاملات شما در صفحه اینستاگرام ربط دارد ، هوش مصنوعی اینستاگرام برای سرگرم کردن کاربران خود و اینکه وقت بیشتری برای اینستاگرام قرار دهند تمامی سیستم های خود را به گونه ای تنظیم کرده است که بر اساس علایق افراد چیده شده است همچنین پست های نشان داده شده در اینستاگرام می تواند به موقعیت شما هم ربط داشته باشد ، حتی به پیج هایی که دنبال کرده اید ربط دارد .

ترفند های کمک کننده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام 

با توجه به اهمیت اکسپلور اینستاگرام برای پیشرفت سریع و صعودی قصد داریم در ادامه نکات قبل از پست گذاشتن برای ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم .

ترفند های کمک کننده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

مخاطبان خود را بشناسید 


اصولی ترین گام برای ورود به فضای اکسپلور اینستاگرام شناسایی مخاطبان هدف می باشد ، کاربران اینستاگرامی با توجه به علایق خود در صفحات متفاوتی فعالیت می کنند و افرادی که در زمینه بیزنس مجازی فعالیت می کنند باید فالوور هایی را جذب اکانت خود کنند که به موضوع و محتوای علاقمند هستند و اگر این پیج در زمینه خرید و فروش فعالیت می کنند باید افرادی را جذب خود کند که جزو مشتریان اون باشند برای مثال فردی در زمینه فروش محصولات موسیقی فعالیت می کنند می تواند محصولات خود را به علاقمندان این زمینه بفروشد نه هر کاربر اینستاگرامی ، پس ابتدا باید تشخیص دهید که پیج شما در اکسپلور چه افرادی باید نمایش داده شود و بعد از آن اقدامات دیگر را بر اساس مخاطبان هدف خود انجام دهید .

نیاز های مخاطب تحلیل کنید 

با توجه به اهمیت فعالیت و تعامل کاربران اینستاگرامی در صفحات بیزنسی بسیار مهم می باشد که به کمک ترفند های متفاوت تعامل مخاطب را در صفحه بالا ببرید تا شانس ورود به اکسپلور شما افزایش پیدا کند .

هر کاربری بر اساس نیاز خود به موضوع محتوا و سلیقه خود آن را انتخاب کرده و فعالیت می کند ، زمانی که شما مخاطبان خود را کاملا شناسایی کردید در نهایت اگر بتوانید بر اساس نیاز و سبک مورد علاقه آنها فعالیت کنید آمار های تعامل در صفحه بسیار بالاتر خواهند رفت ‌.

از پیج های حوزه همکار الگو بگیرید 

برای اینکه دید کلی نسبت به کار خود و محتواهای تولیدی مناسب بدست آورید و در نهایت برنامه ریزی متناسب با خود را طراحی کنید نیاز است که از پیج های موفق خوزه خود کمک بگیرید ، پنج پیج موفق را انتخاب کرده و سه پست آخر آنها را بررسی کنید و به میزان تعامل مخاطبان با نوع محتوا و موضوع آن توجه کنید و متوجه شوید که کاربران با کدام یک تعامل بیشتری برقرار کرده اند سپس به کمک نوع موضوع مشخص شده تولید محتوای خود را شروع کنید .

زمان مناسب اشتراک گذاری پست را شناسایی کنید 

ساعتی را برای به اشتراک گذاشتن محتوا انتخاب کنید که بیشترین تعامل در پیج وجود دارد و افراد فعال در صفحه به بیشترین مقدار خود می رسند در این صورت بعد از انتشار محتوا در همان ساعات اولیه انتشار بازید های بالاتری از کاربران خود بدست می آورید که این موضوع برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم می باشد ، پس زمان به اشتراک گذاشتن پست را کاملا جدی بگیرید .

برای اینکه مناسب ترین زمان برای به اشتراک گذاشتن پست را پیدا کنید می توانید در یک هفته به صورت آزمایشی ساعت های مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بیشترین تعامل را دریافت کرد همراه با ساعت انتشار آن مشخص کنید ، همچنین اگر پیج شما به حالت کاری می باشد می توانید از طریق بخش insight  آن اطلاعات کامل درباره روز های هفته و بیشترین فعالیت کاربران در ساعت های متفاوت را ببینید و از آن بهره بگیرید .

پست های منتشر شده را در بخش استوری قرار دهید 

بعد از منتشر شدن پست بر اساس الگوریتم اینستاگرام پست شما وارد بخش هوم اینستاگرام افرادی میشود که شما را دنبال کرده اند اما نه برای تمامی آنها بلکه برای دسته کوچکی از آنها نمایش داده میشود و اگر پست شما توسط این افراد دیده شود و لایک و کامنت بیشتری دریافت کند به افراد بیشتری از مخاطبانتان نشان داده میشود پس از آن جایی که به تمامی فالوور های تان نمایش داده نمیشود پس بهتر است از استوری اینستاگرام نیز کمک بگیرید چرا که استوری ها برخلاف پست ها به تمامی فالوور های شما نمایش داده میشود می توانید پست خود را اد استوری کنید تا کاربران پست را دیده و وارد آن شوند .

قبل از منتشر شدن پست تعامل کنید 

برای اینکه تعامل بالاتری دریافت کنید می توانید خودتان نیز دست به کار شوید برای این کار هم باید قبل پست گذاری و هم بعد پست گذاری تعامل انجام دهید برای اینکار می توانید در پیج های مختلف هم حوزه خود لایک و کامنت بگذارید تا آنها نیز متقابل برای شما کامنت و لایک بگذارند و همچنین می تواند بعد از پست گذاشتن پست خود را لایک و کامنت کنید و کامل به آن نگاه کنید تا واچ تایم بیشتری بگیرد همچنین می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که بعد از پست گذاری محتوای مورد نظر را شیر ، سیو ، لایک ، کامنت و… کنند و یا حتی آن را استوری کنند تا میزان ویو پست نیز افزایش پیدا کند ، همچنین می توانید چندین اکانت فیک نیز برای خود بسازید و به کمک آنها تعامل پست را افزایش دهید .

در قسمت هشتگ ها تعامل داشته باشید 

برای اینکه تعامل پست خود را بسیار بالا ببرید می توانید از هشتگ ها در زیر کپشن خود استفاده کنید اما قبل از آن می توانید در هشتگ هایی که قرار است آن را استفاده کنید تعامل کنید وارد آن هشتگ ها شوید و یا آنها را فالوو کنید و پست هایی که در قالب موضوع شما هستند را لایک و سیو کنید میزان فالوور ها و کاربران ورودی از قسمت هشتگ ها نیز بسیار بالا می باشد و برای ورود پست به قسمت اکسپلور بسیار کمک کننده می باشد .

از تگ کردن پیج های دیگر کمک بگیرید 

هنگام به اشتراک گذاشتن پست حتما از تگ کردن افراد معروف استفاده کنید و افرادی که در زمینه کاری شما در اینستاگرام فعالیت می کنند و فالوور های زیادی دارند این کار باعث دیده شدن زیاد پست میشود و برای ورود به اکسپلور بسیار کمک کننده است .

از هشتگ ها کمک بگیرید 

هشتگ ها پل ارتباطی مهمی در اینستاگرام به شمار می روند و نباید از استفاده کردن آنها غافل شوید ، با زدن هشتگ ها در قسمت کپشن پست ها سبب میشوید که پست مد نظر وارد آن هشتگ شود و تمامی افرادی که وارد آن هشتگ میشوند پست شما را دیده و تعامل پست بالاتر برود و از آنجایی که افراد بر اساس نیاز و علاقه خود به موضوعی از طریق هشتگ ها وارد آن میشوند این افراد مخاطب هدف شما شمرده میشود و اگر شما با خلاقیت تمام پست خود را طراحی کرده باشید و موضوع شما بر اساس سبک و سلیقه آنها باشد به راحتی می تواند آنها را جذب پیج خود کنید .

در زدن هشتگ ها کاملا دقت کنید که از هشتگ های نامرتبط استفاده نکنید ، شاید برای دیده شدن پیج و پست خود در زیر پست ها از هشتگ های ترند شده استفاده کنید تا پست شما وارد اکسپلور شود و توسط افراد بیشتری دیده شود اما باید بدانید که اگر پست وارد صفحات افرادی شو که مخاطب هدف شما نیستند به سرعت از پست شما گذر می کنند و همین سبب افت تعامل ها و آمار های پست شما خواهد شد .

از تگ مکان استفاده کنید 

هنگام به اشتراک گذاشتن پست جدید حتما از تگ لوکیشن ها استفاده کنید و موقعیت و محدوده را انتخاب کنید چرا که افراد زیادی از طریق مکان و موقعیت آن پست ها را پیدا می کنند و در نتیجه میزان ویو پست افزایش پیدا می کنند و تمامی افرادی که در آن موقعیت هستند از طریق اکسپلور نیز می توانند پست شما را ببینند .

از کال تو اکشن ها استفاده کنید 

کال تو اکشن در اینستاگرام به معنی درخواست از کاربران و فالوور ها برای انجام یک کار مشخص می باشد برای مثال می توانید در پست خود در کپشن از فالوور های خود بخواهید پست را ذخیره کنند و یا در وسط محتوا از آنها بخواهید پست را لایک و ادامه محتوا را ببینند ، همچنین برای افزایش ویو در قسمت هایلایت ها می توانید از کاربران خود بخواهید به آن قسمت مراجعه کنند ، کال تو اکشن ها سبب افزایش تعامل پیج خواهند شد و بسیار کمک کننده هستند .

خرید ویو اینستاگرام 

خرید ویو اینستاگرام فوق سریع

در کنار فعالیت های فوق می توانید از خدمات خرید ویو اینستاگرام با ارسال آنی نیز استفاده کنید ، ویو اینستاگرام شامل بازدید کنندگانی می باشد که به پست های شما اضافه میشود و مزایای فراوانی برای رشد و دیده شدن پیج دارد ، و سبب میشود افراد به واسطه وجود تعداد ویو بالا آن پست را کامل دیده و میزان تعامل پست را بالا ببرند ، میزان ویو بالا به همراه خود سبب افزایش فالوور ارگانیک و طبیعی نیز خواهد شد و سبب جلب اعتماد کاربران اینستاگرام میشود و در نهایت به علت بالا بودن میزان ویو اعتبار بیشتری نیز برای پیج ایجاد میشود .

نتیجه گیری 

ورود به اکسپلور اینستاگرام لازمه توجه به یک سری نکات می باشد که در عین حال ساده ولی نیاز به تلاش فراوان دارند شما با انجام این دستور العمل ها می توانید وارد فضای اکسپلور شده و به رشد بیش از اندازه برسید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید