با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید لایک های خود را مخفی کنید - تکفارس 
با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید لایک های خود را مخفی کنید - تکفارس 
با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید لایک های خود را مخفی کنید - تکفارس 

با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید لایک های خود را مخفی کنید

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 08:12
اینستاگرام Blend

اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی برای حفظ حریم خصوصی کاربران معرفی کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند چه کسانی لایک‌های آن‌ها را در پست‌ها و استوری‌ها ببینند.

چند اسکرین‌شات از نسخه بتا اینستاگرام تائید می کند که این قابلیت جدید دارای چهار گزینه مختلف خواهد بود که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند. شما فقط می توانید یکی از چهار گزینه را انتخاب کنید، مگر اینکه اینستاگرام تصمیم بگیرد بعدا آن را تغییر دهد.

این چهار گزینه شامل موارد زیر می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند تا تنظیمات حریم خصوصی خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنند:

  • به همه اجازه دهید لایک شما را ببینند
  • به افرادی که فالو می‌کنید اجازه دهید لایک شما را ببینند
  • به دوستان نزدیک خود اجازه دهید لایک ببینند
  • اجازه ندهید کسی لایک شما را ببیند

اینستاگرام به‌طور پیوسته در حال آزمایش قابلیت‌های جدید است و باید منتظر بمانیم و ببینیم این قابلیت چه زمانی عرضه می‌شود.

کاربران اینستاگرام همچنین به زودی گزینه‌ای برای غیرفعال کردن رسید خواندن در پیام مستقیم یا همان دایرکت خواهند داشت. مارک زاکربرگ و آدام موسری در کانال پخش اینستاگرام خود گفته‌اند که این تغییرات در مرحله بتا هستند.

موسری تصویری از این قابلیت منتشر کرده است که نحوه فعال کردن و غیرفعال کردن آن را نشان می‌دهد. با این حال او صحبتی درباره اینکه که آیا این قابلیت برای مسنجر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. ما همچنین نمی‌دانیم که این قابلیت چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این قابلیت در نهایت کی به دست کاربران می‌رسد. آدام موسری همچنین گفته است که این شرکت در حال تست این قابلیت است که فقط پست‌های افراد تائید شده را در فید دیگران نشان دهد.

به گفته موسری، یک گزینه جدید Meta Verified در قسمت Following و Favorites برای کاربران اینستاگرام نمایش داده خواهد شد تا به آنها اجازه داده شود بین دو نوع فید سوئیچ کنند.

گفتنی است سرویس Meta Verified که در اوایل سال جاری ارائه شد، با قیمت ۱۱.۹۹ دلار برای نسخه وب و ۱۴.۹۹ دلار برای اپلیکیشن قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید