با قابلیت جدید اینستاگرام اکانت‌های فیک را شناسایی و حذف کنید - تکفارس 
با قابلیت جدید اینستاگرام اکانت‌های فیک را شناسایی و حذف کنید - تکفارس 
با قابلیت جدید اینستاگرام اکانت‌های فیک را شناسایی و حذف کنید - تکفارس 

با قابلیت جدید اینستاگرام اکانت‌های فیک را شناسایی و حذف کنید

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - 08:38
اکانت فیک اینستاگرام

متا اعلام کرد که قابلیت جدیدی برای اینستاگرام ارائه کرده که می‌تواند اکانت فیک را شناسایی و حذف کند. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا افراد و محتواهای جعلی را تشخیص دهند و آن‌ها را به‌کلی حذف کنند.

متا گفته است که کاربران با استفاده از ابزار جدید اینستاگرام خواهند توانست نظارت بیشتری بر محتوای اسپم داشته باشند. این قابلیت همچنین درباره محتواهایی خلاف قوانین اینستاگرام اخطار و به افراد اطلاع خواهد داد.

اکانت فیک اینستاگرام

کاربران با استفاده از این قابلیت جدید خواهند توانست محتواهای اسپم را در همه بخش‌های اینستاگرام از جمله کامنت‌ها، تگ‌ها، فالوورها و بازدیدهای استوری‌ها زیر نظر داشته باشند و به‌راحتی اکانت‌های فیک را شناسایی کنند.

این قابلیت که قرار است به تدریج در هفته‌های آینده ارائه شود، به عنوان یک تب جدید به نام Potential spam ظاهر خواهد شد. کاربران از طریق آن خواهند توانست محتواها و فالوورهای فیک را شناسایی و حذف کنند. نکته جالب اینکه حذف این اکانت‌ها، هیچ اعلانی برای آن‌ها ارسال نخواهد کرد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد این قابلیت به چه صورت خواهد بود و آیا بازخورد مثبتی در بین کاربران خواهد داشت یا نه. اینستاگرام همچنین در حال گسترش قابلیت کلوز فرندز از استوری‌ها و نوت‌ها به پست‌ها و ریلزها است. به این ترتیب، شما می‌توانید ریلزها و پست‌های فید را به‌جای کسانی که دنبال می‌کنید، با گروه کوچک‌تر و شاید قابل اعتمادتر به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام گفته است که کاربران از قابلیت کلوز فرندز به عنوان محیطی برای برقراری ارتباط با افرادی که بیشترین نزدیکی را با آن‌ها دارند استفاده می‌کنند. با گسترش این قابلیت به ریلزها و پست‌های فید، کاربران انتخاب‌های بیشتری درباره اینکه چه کسانی محتوای آن‌ها را ببینند خواهند داشت.

به اشتراک گذاری یک پست فید یا ریلز با دوستان نزدیک بسیار ساده است. دکمه Audience را بزنید، Close Friends را انتخاب کنید و سپس روی Share ضربه بزنید. این پست‌ها و ریلزها دارای یک برچسب ستاره سبز هستند که آن‌ها را از سایر پست‌ها متمایز می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید