امکان انتشار پست از اینستاگرام به تردز فراهم شد - تکفارس 
امکان انتشار پست از اینستاگرام به تردز فراهم شد - تکفارس 
امکان انتشار پست از اینستاگرام به تردز فراهم شد - تکفارس 

امکان انتشار پست از اینستاگرام به تردز فراهم شد

افشین نوری
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 08:28
انتشار پست از اینستاگرام به تردز

متا اقدام به ارائه قابلیتی برای انتشار پست از اینستاگرام به تردز کرده که فعلا در مرحله آزمایشی است و احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد.

طبق گزارش جدید، تعدادی از کاربران تردز متوجه قابلیت جدیدی شده‌اند که به آن‌ها اجازه انتشار محتوا از اینستاگرام به تردز را می‌دهد.

متا گفته است که انتشار پست از اینستاگرام به تردز کاملا اختیاری است و کاربران همچنین می‌توانند به طور خودکار همه پست‌های اینستاگرام خود را در تردز منتشر کنند.

این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و هنوز مشخص نیست که آیا کاربران قادر به انتشار ریلزهای اینستاگرام در تردز نیز خواهند بود یا خیر.

متا سعی دارد با ارائه قابلیت‌های جدید، کاربران بیشتری را جذب تردز به عنوان رقیب توییتر کند. مارک زاکربرگ مدیر عامل متا اخیرا در گزارش سه ماهه اول این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران تردز به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است.

به‌تازگی هم امکان حذف اکانت تردز بدون پاک کردن حساب اینستاگرام مهیا شده است. سرویس تردز که متا آن را تابستان سال گذشته معرفی کرد با هجوم کاربران اینستاگرام مواجه شد و تنها در پنج روز به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید.

اپلیکیشن تردز متا از ماه فوریه شاهد افزایش حدود ۲۰ میلیون کاربر بوده است و اکنون تعداد کاربران ماهانه این اپلیکیشن به بیش از ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است. مارک زاکربرگ در ارائه گزارش درآمدی سه ماهه اول متا این اطلاعات را به اشتراک گذاشت و نسبت به تداوم پیشرفت تردز ابراز امیدواری کرد.

این آمار نشان دهنده رشد پیوسته این اپلیکیشن است. البته سرعت رشد آن نسبت به رشد انفجاری در روزهای اولیه کاهش یافته است. این اپلیکیشن در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشت، اما بعداً از میزان مشارکت کاسته شد.

ظاهراً تردز در برخی معیارها عملکرد بهتری از ایکس یا همان توئیتر سابق دارد. به گزارش پایگاه خبری Business Insider طبق برآوردهای شرکت تحلیلی Apptopia تردز در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به ایکس دارد. ایکس ادعا می‌کند روزانه ۵۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

همچنین به تازگی با پیوستن تیلور سویفت به پلتفرم و تبلیغ آخرین آلبوم خود، پیروزی قابل توجه دیگری برای تردز رقم خورده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید