شبکه اجتماعی تردز یک قابلیت جذاب دیگر دریافت کرد - تکفارس 
شبکه اجتماعی تردز یک قابلیت جذاب دیگر دریافت کرد - تکفارس 
شبکه اجتماعی تردز یک قابلیت جذاب دیگر دریافت کرد - تکفارس 

شبکه اجتماعی تردز یک قابلیت جذاب دیگر دریافت کرد

فرزاد اسرافیلی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 09:40
قابلیت تردز

تردز به تازگی قابلیت جذاب دیگری را برای کاربران خود فراهم کرده است. طبق این قابلیت جدید، کاربران از این به بعد قادر خواهند بود کنترل کنند چه کسی می‌تواند پست‌هاشان را نقل قول کند.

بنا به اعلام آدام موسری رییس اینستاگرام، این ویژگی جدید تردز اکنون برای همه کاربران در دسترس است. بدین ترتیب اگر مایل نیستید هر کسی بتواند پست‌های شما را نقل قول کند، می‌توانید تنها به افرادی که دنبال می‌کنید اجازه این کار را بدهید. و یا اگر کلا دوست ندارید هیچ کس پست‌های شما را نقل قول کند باز گزینه غیر فعال کردن را در اختیار خواهید داشت. آدام موسری امیدوار است این به‌روزرسانی به حفظ جایگاه مطمئن‌تر تردز کمک کند. این پلتفرم ماه گذشته این قابلیت را به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران تردز فعال کرده بود، اما اکنون در دسترس همه است.

تردز اکنون با دارا بودن بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه آهسته و پیوسته قابلیت‌های بیشتری را برای بهبود ایمنی و تجربه کاربری به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ماه گذشته نیز قابلیت فیلتر خودکار کلمات به تردز اضافه شده بود. مطابق این قابلیت، کاربران می‌توانند عبارات خاصی را از فیدهایشان فیلتر کنند. علاوه بر این تردز ویژگی‌ بایگانی پست‌ها به صورت دستی یا خودکار پس از تاریخ انقضای انتخابی را به صورت آزمایشی برای کاربران فعال کرده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید