قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز به تردز اضافه شد - تکفارس 
قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز به تردز اضافه شد - تکفارس 
قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز به تردز اضافه شد - تکفارس 

قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز به تردز اضافه شد

فرزاد اسرافیلی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 13:59
قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز تردز

آدام موسری، رئیس تردز و اینستاگرام، در پستی خبر از گسترش قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز به بخش‌های وسیعی از این اپلیکیشن خبر داد.

این ویژگی که Hidden Words (کلمات پنهان) نام دارد، تا قبل از این فقط برای پست‌هایی که مستقیما به کاربران ارسال می‌شد فعال بود، بنابراین کاربران فقط می‌توانستند کلمات یا عبارات ناخوشایند را فیلتر و بی‌صدا کنند. اما از امروز، قابلیت فیلتر خودکار گسترش یافته و روی بخش‌های جستجو، پروفایل‌ها و پاسخ‌های پست‌های دیگران اعمال شده است.

قابلیت فیلتر خودکار عبارات توهین‌آمیز

از طریق قابلیت Hidden Words کاربران می‌توانند کلمه، عبارت یا حتی یک ایموجی را به لیست اضافه کنید تا پست‌های حاوی آن کلمه یا عبارت از نگاهشان پنهان شود. این قابلیت علاوه بر اینکه امکان مدیریت لیست سفارشی را می‌دهد، به طور خودکار پست‌های دارای کلمات خاصی را شناسایی و فیلتر می‌کند. البته می‌توان‌ این ویژگی را از تنظیمات غیرفعال کرد.

بنا به گفته موسری این شرکت در حال کاربر روی قابلیت‌های بیشتری است. در یکی از این قابلیت‌ها در آینده کاربران قادر خواهند بود انتخاب کنند چه کسی می‌تواند پست‌هایشان را نقل قول کند. با این قابلیت شاهد فروکش شدن رویدادهای ناخواسته و آزاردهنده در تردز خواهیم بود. همچنین کاربران می‌توانند اعلان‌های مربوط به پست‌های خود را بی‌صدا کنند.

قابلیت Hidden Words در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. سایر قابلیت‌هایی که در متن اشاره شد در مرحله آزمایشی قرار دارند و فقط برای کاربران منتخب فعال هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید