متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد - تکفارس 
متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد - تکفارس 
متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد - تکفارس 

متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد

مهدی حلوائی
۳ مهر ۱۴۰۲ - 09:53
تردز

تعداد کاربران پلتفرم تردز (Threads) پس از معرفی آن توسط متا با کاهش شدیدی روبه‌رو شد و هرچند که این موضوع کاملاً طبیعی است اما حالا نه تنها بسیاری از کاربران قبلی دیگر به سمت این اپلیکیشن نیامده بلکه بسیاری از کاربران فعلی نیز قصد ترک آن را دارند چرا که برخی از ویژگی‌های استاندارد و ضروری پلتفرم‌های رقیب در این اپلیکیشن وجود ندارد.

مطالب مرتبط:

با این وجود، متا تقریباً هر هفته ویژگی‌های جدیدی را به تردز اضافه می‌کند و از این رو اگر شما هم جزو کاربران این اپلیکیشن هستید، بد نیست بدانید که هر چند روز یک بار می‌توانید به قابلیت جدیدی در آن دسترسی داشته باشید. هرچند که بسیاری از این ویژگی‌‌ها در نگاه اول کم‌اهمیت به‌نظر می‌رسند اما وجود آنها برای چنین پلتفرمی ضروری است.

جدیدترین ویژگی تردز نیز قابلیت سوییچ کردن بین پروفایل‌های مختلف است. این ویژگی از امروز برای نسخه‌ی موبایلی تردز عرضه شده است. برای جابه‌جایی بین پروفایل‌های مختلف تردز تنها باید وارد صفحه‌ی پروفایل‌های اپلیکیشن شده و از این بخش، حساب باز اینستاگرام خود را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید از این بخش برای ساخت یا اضافه کردن پروفایل جدید نیز استفاده کنید.

پس از اینکه هفته‌ی گذشته نسخه‌ی تحت وب تردز نیز عرضه شد، حالا انتظار می‌رود که متا یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در اپلیکیشن‌هایی مانند X وجود دارد را نیز به این پلتفرم اضافه کند: قابلیت ویرایش پست‌ها. البته در حال حاضر هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی گفت که این ویژگی برای تردز عرضه می‌شود اما احتمالاً این قابلیتی خواهد بود که کاربران را به استفاده از تردز ترغیب خواهد کرد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید