تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت کرد - تکفارس 
تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت کرد - تکفارس 
تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت کرد - تکفارس 

تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت کرد

افشین نوری
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - 17:50
تردز

تردز به‌تازگی یک آپدیت جدید دریافت کرده است که شامل چند قابلیت جدید می‌شود. متا در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید، تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم را که از زمان راه اندازی آن در ماه جولای ۸۰ درصد کاهش یافته است، دوباره بازگرداند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در یک پست تردز گفته است که متا آپدیت جدید را بر اساس بازخوردهایی که از کاربران دریافت کرده ارائه کرده است. یکی از قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی، به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های بازنشرشده را در یک تب اختصاصی جدید در صفحه پروفایل خود مشاهده کنند. موسری گفته است: «ما یک تب Reposts جدید به پروفایل شما اضافه کرده‌ایم تا بتوانید همه پست‌هایی را که بازنشر کرده‌اید در یک مکان ببینید. ما همچنین بر اساس بازخوردهای شما، پست‌های بازنشرشده را به فید دنبال‌کنندگان اضافه کرده‌ایم.»

تب Repost از قابلیت ریتوییت توییتر کپی‌برداری شده است. البته ایلان ماسک اخیرا متا را متهم به سرقت اسرار تجاری و مالکیت معنوی توییتر کرده و تهدید کرده است که از متا شکایت خواهد کرد. ماسک همچنین متا را متهم کرده که کارمندان سابق توییتر را استخدام کرده و از آن‌ها در توسعه یک اپلیکیشن کپی استفاده کرده است.

زاکربرگ گفته است که قابلیت‌های بیشتری قرار است به نسخه وب تردز در هفته‌های آینده ارائه شود، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است. او در پستی نوشت: «کارهای زیادی برای انجام وجود دارند و از این بابت بسیار هیجان زده است. قابلیت جستجو و نسخه وب تردز در هفته های آینده عرضه خواهند شد.»

وال استریت ژورنال گزارش داده است که که تردز به عنوان رقیب توییتر در حال از دست دادن تعداد کاربران خود است. این خبرگزاری با استناد به داده‌های سنسور تاور گفته است تعداد کاربران فعال روزانه تردز در هفته دوم به ۱۳ میلیون کاهش یافته است که ۷۰ درصد کاهش نسبت به بالاترین تعداد کاربران در تاریخ ۷ جولای را نشان می‌دهد.

این در حالیست که تعداد کاربران فعال روزانه توییتر تقریبا ۲۰۰ میلیون نفر است. علیرعم کاهش تعداد کاربران تردز، هنوز زود است که این اپلیکیشن را شکست‌خورده تلقی کنیم. بر اساس سایر معیارها می‌توان گفت که این اپلیکیشن همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید