استیکرهای جدید اینستاگرام معرفی شدند - تکفارس 
استیکرهای جدید اینستاگرام معرفی شدند - تکفارس 
استیکرهای جدید اینستاگرام معرفی شدند - تکفارس 

استیکرهای جدید اینستاگرام معرفی شدند

محمدامین حیدری
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:33
استیکرهای جدید اینستاگرام

به تازگی شاهد افزوده‌شدن استیکرهای جدیدی به بخش استوری اینستاگرام هستیم که یکی از آن‌ها با همکاری دوآ لیپا (Dua Lipa) تحت عنوان “Add Yours Music” معرفی شده است.

این استیکر جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا آهنگ‌ها را با ویژگی محبوب “Add Yours” به اشتراک بگذارند. علاوه‌بر این، دوآ لیپا که آلبوم جدید او با نام “Radical Optimism” امروز منتشر می‌شود به عنوان بخشی از انتشار این ویژگی یک پست با استیکر “Add Yours Music” منتشر کرده است.

استیکرهای اینستاگرام دوآ لیپا

در همین حال طرفداران می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود از آلبوم این خواننده را به اشتراک بگذارند که طبق گفته متا، او ممکن است آن‌ها را بازنشر کند. گفتنی است که استیکرهای دیگری نیز امروز به استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • Frames: می‌توانید مشابه Polaroid عکسی را به اشتراک بگذارید که دنبال‌کنندگان باید آن را تکان دهند تا ظاهر شود.
  • Reveal: قادر خواهید بود تا یک استوری مخفی‌شده را منتشر کنید که دنبال‌کنندگان برای مشاهده آن نیاز خواهند تا در قسمت دایرکت به شما پیام دهند.
  • Cutouts: با این استیکر می‌توانید تعدادی از عکس‌ها یا ویدیوهای دوربین خود را به برچسب‌های سفارشی در اینستاگرام تبدیل کنید.

متا علاوه‌بر عرضه قابلیت گفته‌شده، ابزار هوش مصنوعی Meta AI tool را برای اینستاگرام، فیسبوک و سایر پلتفرم‌های خود منتشر کرده است. طبق خبری از سوی این شرکت، این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا به اطلاعات تازه از سراسر وب بدون نیاز به جابه‌جایی میان اپلیکیشن‌ها، دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که قابلیت مذکور با قسمت جستجو، چت‌ها، پیام‌ها و سایر بخش‌های وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های شرکت متا ادغام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید