قابلیت ویرایش پیام دایرکت به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 
قابلیت ویرایش پیام دایرکت به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 
قابلیت ویرایش پیام دایرکت به اینستاگرام اضافه شد - تکفارس 

قابلیت ویرایش پیام دایرکت به اینستاگرام اضافه شد

فرزاد اسرافیلی
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - 17:00
قابلیت ویرایش پیام دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام با انتشار جدیدترین بروزرسانی خود قابلیت ویرایش پیام دایرکت برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب فعال کرد.

از سال ۲۰۱۳ پس از اضافه شدن ویژگی ارسال پیام دایرکت به اینستاگرام، قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده وجود نداشته است. اما شرکت متا به‌تازگی با انتشار بروزرسانی جدید برای برنامه اینستاگرام در نهایت امکان ویرایش پیام‌های ارسالی را فراهم کرد. شما فقط ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

هنگامی که مستقیماً پیامی ارسال کردید و نیاز به ویرایش داشتید، پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید. سپس منویی باز می‌شود و با انتخاب گزینه “Edit” می‌توانید تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. البته توجه فرمایید تنها ۱۵ دقیقه پس از ارسال پیام فرصت دارید ویرایش انجام دهید.

قابلیت ویرایش پیام دایرکت اینستاگرام

علاوه بر این ویژگی، در بروزرسانی جدید همچنین می‌توانید حداکثر سه پیام را بسته به اهمیت و ترجیحاتتان سنجاق کنید (پین کنید). این قابلیت برای چت های خصوصی و گروهی امکان پذیر است. برای این کار نیز کافیست روی مکالمه فشار دهید و نگه دارید، سپس گزینه “pin” را انتخاب کنید.

اینستاگرام همچنین به تمامی کاربران امکان داده است که نشانگر خوانده‌شدن پیام را غیرفعال کنند. بقیه ویژگی‌های جدید امروزی بیشتر روی ظاهر برنامه متمرکز است از قبیل اضافه شدن تم‌های جدید در صفحه دایرکت و انیمیشن‌های منحصر به فرد. این بروز رسانی شما را قادر می‌سازد استیکرهای مورد علاقه را در صفحه دایرکت خود ذخیره کنید.

متا دائماً در اینستاگرام تغییراتی اعمال می‌کند. در ماه ژانویه، بروزرسانی اخیر اینستاگرام کاربران را قادر ساخت بخشی از پروفایل خود را فقط برای افرادی که انتخاب می‌کنند در معرض دید قرار دهند. سال ۲۰۲۳ نیر با انتشار بروزرسانی قابلیت تنظیم قالب‌های استوری به اینستاگرام اضافه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید