این بازی جذاب و مخفی اینستاگرام را از دست ندهید + ویدیو - تکفارس 
این بازی جذاب و مخفی اینستاگرام را از دست ندهید + ویدیو - تکفارس 
این بازی جذاب و مخفی اینستاگرام را از دست ندهید + ویدیو - تکفارس 

این بازی جذاب و مخفی اینستاگرام را از دست ندهید + ویدیو

محمدامین حیدری
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 13:13
اینستاگرام

به تازگی اینستاگرام بی‌سروصدا یک بازی مخفی و جذاب را به بخش دایرکت خود افزوده است که می‌تواند کاربران را در زمان‌هایی که منتظر دریافت پیام از مخاطبان خود هستند، سرگرم کند.

درصورتی که علاقه‌مند به تجربه این بازی ساده اما سرگرم کننده هستید، کافی است صفحه چت خود با یکی از دوستان یا دستیار هوش مصنوعی اینستاگرام را باز کنید و یک ایموجی دلخواه در آنجا بفرستید؛ پس از این‌کار بر روی ایموجی ارسال‌شده ضربه بزنید تا شروع به حرکت و پریدن کند.

اکنون به کمک سکوی متحرکی که بازی در اختیارتان گذاشته است باید مانع از افتادن و سقوط ایموجی درحال پرش شوید؛ در صورتی که در انجام این‌کار موفق نشوید و ایموجی سقوط کند، بازی به اتمام خواهد رسید. گفتنی است با گذشت زمان سرعت حرکت ایموجی بیشتر می‌شود و جلوگیری‌کردن از سقوط آن کار دشوارتری خواهد بود.

البته بالاترین امتیازی که موفق به کسب آن شده‌اید توسط بازی ثبت خواهد شد تا در آینده بتوانید رکورد قبلی خود را ارتقا داده و امتیازات بیشتری کسب کنید. به‌طور کلی می‌توان مفهوم و ایده بازی مخفی اینستاگرام را یادآور بازی دایناسور در مرورگر گوگل کروم دانست که در زمان عدم اتصال کاربران به اینترنت، آنها را برای مدت کوتاهی سرگرم می‌کند.

ویژگی اخیر افزوده‌شده به بخش دایرکت که توسط سخنگوی اینستاگرام نیز تائید شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان گفتگو با دوستان خود از این پلتفرم به شیوه سرگرم کننده‌تری استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد این بازی که برپایه ضربه‌زدن به ایموجی‌ها ساخته شده است، در زمینه گذراندن وقت کاربران در حین مکالمات پیامکی کاملا موفق عمل کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید