انتشار تصاویری رسمی از نوکیا ۹ Pureview - تکفارس 
انتشار تصاویری رسمی از نوکیا ۹ Pureview - تکفارس 
انتشار تصاویری رسمی از نوکیا ۹ Pureview - تکفارس 

انتشار تصاویری رسمی از نوکیا ۹ Pureview

سید محمد معلمی
۲ اسفند ۱۳۹۷ - 17:30
انتشار تصاویری رسمی از نوکیا ۹ Pureview - تکفارس 

نوکیا می‌خواهد روز یک‌شنبه از پرچمدار جدید خود یعنی مدل Pureview 9 که در آن ۵ لنز برای دوربین اصلی به کار رفته را معرفی کند. در روزهای آخر سال ۲۰۱۸ توانستیم ویدیویی در مورد این دستگاه ببینیم که اتفاقاً مدارکی از کشور چین و ایالات متحده نیز آن را تأیید می‌کردند. حالا و در فاصله سه روز مانده به معرفی این دستگاه در شهر بارسلون اسپانیا، تصاویر رسمی مطبوعاتی نوکیا ۹ Pureview منتشر شده‌اند.

هر چه که فکر می‌کردیم در این گوشی مشاهده خواهد شد، دیده نمی‌شود؛ یعنی نه بریدگی صفحه نمایشی وجود دارد و نه حاشیه‌های باریک در بالا و پایین نمایشگر. ۵ لنز دوربین که به صورت یک فلش رو به پایین هستند با یک سنسور PDAF، لیزر AF و فلاش LED همراهی شده‌اند. در پایین گوشی، یک اسپیکر و یک پورت USB-C جای‌گیری کرده‌اند. ضمن اینکه نوکیا ۹ Pureview پس از نوکیا ۸ سیروکو، دومین پرچمدار HMD گلوبال است که جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ندارد.

پرچمدار آتی نوکیا بخشی از برنامه اندروید وان خواهد بود و این یعنی تا سه سال تمام بسته‌های امنیتی و دو سال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. این رندرها همچنین نشان‌دهنده آیکون اثر انگشت روی نمایشگر هستند بنابراین نمی‌توانیم شاهد اسکنر فیزیکی باشیم. این‌گونه برداشت می‌شود که کاربران باید انگشت خود را روی صفحه نمایش بگذارند تا حسگر موجود زیر صفحه نمایش AMOLED آن را تشخیص دهد.

لازم به ذکر است که وب‌سایت خبری تحلیلی تکفارس مانند همیشه مراسم رونمایی از نوکیا ۹ Pureview را به صورت لایو بلاگ پوشش خواهد داد؛ پس در روز یک‌شنبه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید