ظاهر پیامرسان فیسبوک متحول خواهد شد - تکفارس 
ظاهر پیامرسان فیسبوک متحول خواهد شد - تکفارس 
ظاهر پیامرسان فیسبوک متحول خواهد شد - تکفارس 

ظاهر پیامرسان فیسبوک متحول خواهد شد

امیر مریخ
۲۹ دی ۱۳۹۷ - 19:00
ظاهر پیامرسان فیسبوک متحول خواهد شد - تکفارس 

فیس بوک در ماه می گذشته، در طی کنفرانس F8، خبر عرضه شدن طراحی رابط کاربری جدیدی برای اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک را به کاربرانش داد. آن‌ها همچنین در ماه اکتبر سال گذشته، اقدام به طراحی یک  رابط کاربری هرچه ساده تر برای این اپلیکیشن کردند.

در حال حاضر اما خبرگزاری The Verge گزارش می‌دهد که این طراحی جدید هم اکنون به طور گسترده‌تری در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است. در طی این گسترش دسترسی به رابط کاربری جدید، کاربران می‌توانند آن را از طریق فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دریافت کنند.

در رابط کاربری جدید با کاهش تعداد سربرگ (تب)ها، این اجازه به شما داده شده است تا بتوانید بسیار راحت تر با دوستانتان مکالمه کنید و با نمایش آیکون‌های متنی شما را از آنچه که در  یک گفتگو در حال اتفاق است مطلع می‌کند.

آقای استن چادنوسکی (Stan Chudnovsky) رئیس اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک در مورد به روز رسانی که در ماه اکتبر منتشر شد ابراز داشت:

این پیام رسان دیگر به اندازه‌ی سابق ظاهر ساده‌ای ندارد.

ما می‌دانستیم که فیسبوک مسنجر نیاز به یک ساده‌ سازی مجدد دارد.

این به روز رسانی کاربران به سرعت در دسترس تمام کابران این شبکه‌ی اجتماعی قرار خواهد گرفت و همچنین پیامرسان فیسبوک کاربران خود را تشویق می‌کند تا هر چه سریع‌تر به منظور  تغییر ظاهری و ساده سازی رابط کاربری، اپلیکیشن خود را به روز کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید