تغیرات جدید نسخه iOS نتفلیکس - تکفارس 
تغیرات جدید نسخه iOS نتفلیکس - تکفارس 
تغیرات جدید نسخه iOS نتفلیکس - تکفارس 

تغیرات جدید نسخه iOS نتفلیکس

امیر محمد مریخی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 16:30
تغیرات جدید نسخه iOS نتفلیکس - تکفارس 

نسخه جدید نتلفیکس امکانات تازه‌ای جهت تماشای سریال برای کاربران آیفون و آیپد فراهم کرد. آخرین بروزرسانی نسخه iOS این برنامه بهبودهای مهمی به ارمغان آورده که طریقه تماشای نتفلیکس برای کاربران اپل را تغییر می‌دهد؛ این همان چیزی است که کمپانی قولش را داده بود.

اگر شما در حال حاضر نسخه ۱۱٫۱۲٫۰ برنامه نتفلیکس را بر روی دستگاه خود دارید، اولین چیزی که متوجه آن می‌شوید دکمه‌های جلو و عقب کردن ۱۰ ثانیه‌ای‌ فیلم هستند که به شما اجازه می‌دهند به هر کجای فیلم می‌خواهید بروید.

با دوباره ضربه زدن روی سمت چپ و راست صفحه می‌توانید بلافاصله در فیلم جلو یا عقب بروید.

علاوه بر این نتفلیکس دکمه‌های کنترل مهم‌تری از جمله پخش یا توقف به پخش کننده ویدیو خود اضافه کرده که در کنار آن برچسب‌هایی که به کاربر اجازه می‌دهند سریعتر قسمت بعدی را انتخاب یا صدا و زیرنویس را فعال کند نیز به برنامه اضافه شده‌اند. همچنین دکمه قسمت جدید هم به شما اجازه می‌دهد سریعتر از گذشته به قسمت بعدی بروید.

پخش کننده جدید نتفلیکس با استفاده از کنترل‌کننده‌های بزرگتر و بهتر برای رسانه و دکمه‌های جدید، استفاده از محتوا را بر روی iOS ساده‌تر می‌کند، پس هر چه سریعتر نسبت به دانلود کردن این بروزرسانی اقدام و از بهبودهای اخیرش استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید