تصاویر تمام قد از نوکیا ۷٫۱ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تمام قد از نوکیا ۷٫۱ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تمام قد از نوکیا ۷٫۱ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر تمام قد از نوکیا ۷٫۱ منتشر شد

سید محمد معلمی
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 18:00
تصاویر تمام قد از نوکیا ۷٫۱ منتشر شد - تکفارس 

اخیراً به خاطر شایعات متعددی که در مورد گوشی‌های میان‌رده HMD گلوبال به گوش رسیده، باعث شده تا علاقه‌مندان به این کمپانی در مورد مدل‌های نوکیا ۷٫۱ و نوکیا ۷٫۱ پلاس دچار سردرگمی شوند زیرا گفته می‌شود که هر دو دستگاه احتمالاً در صفحه نمایش خود ناچ داشته باشند و شاید از آنها هفته آینده و در کشور هند رونمایی گردد.

اما رونالد کواندتی که پیش از این پازل مربوط به هوآوی واچ جی تی، وان‌پلاس ۶ تی، مایکروسافت سرفیس پرو ۶ و حتی نام گوشی‌های HMD را حل کرده بود، دوباره وارد میدان شده تا اطلاعاتی درباره نوکیا ۷٫۱ بدهد.

آنطور که مشخص است، نوکیا ۷٫۱ با نوکیا ۷٫۱ پلاس تفاوت زیادی دارد و این دو دستگاه با هدف ارتقا مشخصات فنی نوکیا ۷ که سه سال پیش معرفی شد، وارد بازار خواهند شد.

بر این اساس، تصویر موجود به گوشی مربوط می‌شوند که پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ SoC، رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد.

اگر می‌خواهید بدانید که آیا نوکیا ۷٫۱ هم رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد یا خیر، باید بگوییم آنطور که اطلاعات مشخص کرده‌اند، محصول آتی HMD با چنین مشخصات فنی نیز معرفی خواهد شد.

صفحه نمایش در نوکیا ۷٫۱ پلاس حدود ۶٫۲ اینچ و در نوکیا ۷٫۱ حدود ۵٫۸۴ اینچ اندازه خواهد داشت. در گوشی مورد بحث، نسبت بدنه به تصویر ۱۸٫۷ به ۹ می‌باشد و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰*۲۲۴۴ تعیین شده است. همچنین یک لنز ۸ مگاپیکسلی، وظیفه گرفتن تصاویر سلفی را بر عهده خواهد داشت.

در قاب پشتی نوکیا ۷٫۱، شاید یک ماژول دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و Zeiss را شاهد باشیم.

نکته جالب در مورد این گوشی که از سیستم عامل اندروید وان بهره می‌برد این است که می‌تواند نسخه قدیمی اندروید O را اجرا نماید ولی بعید است توانایی اجرای اندروید P که هم‌اکنون در نوکیا ۷ پلاس وجود دارد را داشته باشد.

در نهایت، به نظر نمی‌رسد نوکیا ۷٫۱ که از بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی بهره می‌برد گوشی ضعیفی باشد و به خاطر قیمت مناسب آن، شاید بتوانیم آن را یک رقیب جدی برای دیگر گوشی‌های میان‌رده کمپانی‌های مشابه بدانیم.

اگر سخنان کواندتی درست باشد (که معمولاً هست)، نسخه دارای ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۳۵۰ یورو و نسخه دارای ۴ گیگ رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی تقریباً ۴۰۰ یورو ارزش خواهد داشت. مقدار رم و حافظه داخلی و قیمت گفته شده، گویا فعلاً مخصوص قاره کهن است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها شاهد حضور این گوشی میان‌رده در اروپا باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید