نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 
نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 
نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 

نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد

سید محمد معلمی
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 17:30
نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 

شاید فکر کنید که شرکت HMD گلوبال باید در زمینه تولید یک گوشی هوشمند فوق پیشرفته اقدام کند به همین دلیل می‌توانیم مدعی باشیم که این کمپانی فنلاندی در حال ساخت نوکیا ۹ PureView می‌باشد ولی به نظر می‌رسد پیش از معرفی پرچمدار خود، نوکیا می‌خواهد در تاریخ ۱۱ اکتبر و در کشور هند، از گوشی نوکیا ۷٫۱ و یا ۷٫۱ پلاس رونمایی کند.

تا این لحظه اطلاعات کمی در مورد سومین (و یا شاید هم چهارمین) گوشی دارای ناچ نوکیا در اختیار داریم و می‌دانیم که بر اساس آژانس چینی اعطای تأییدیه که سطح آن با کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برابر است، شماره مدل نوکیا ۷٫۱ پلاس TA-1131 که می‌باشد.

با توجه به اینکه دو مدل قبلی نوکیا ایکس ۵ و نوکیا ایکس ۶ نام داشتند، شاید بتوانیم این محصول نوکیا را نیز در بزرگ‌ترین بازار تلفن‌های هوشمند دنیا نوکیا ایکس ۷ بدانیم. این در حالی است که HMD گلوبال برای دریافت تأییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، برای شماره مدل TA-1113 هزینه پرداخت کرده است.

ظاهراً اسناد مربوط به این گوشی در تاریخ ۲۹ سپتامبر ارسال شده‌اند ولی روز گذشته برخی از آنها در معرض دید عموم قرار گرفتند و ظرفیت باتری این محصول نوکیا که در چین تولید می‌شود را مشخص کردند.

آنطور که از داده‌های ارائه شده توسط TENAA بر می‌آید، گوشی دارای شماره مدل TA-1131 باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر خواهد داشت که شاید به طور اتفاقی این اطلاعات به بیرون درز کرده‌اند زیرا کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تا کنون خبری در مورد این ویژگی یا دیگر مشخصات فنی نوکیا ایکس ۷ نداده است.

باز هم تکرار کنیم که اگر قرار است نوکیا یک گوشی معرفی کند، بدون شک باید آن را همین نوکیا ۷٫۱ پلاس بدانیم.

نوکیا ۷٫۱ پلاس یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 

از جمله مشخصات فنی این دستگاه می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۱۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۴۶، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کنیم.

سیستم عامل این گوشی نیز احتمالاً اندروید ۹٫۰ باشد. ضمن اینکه دوربین اصلی آن دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی نیز وظیفه گرفتن تصاویر سلفی را بر عهده خواهد داشت.

هنوز اطلاعات مشخصی در مورد قیمت نوکیا ۷٫۱ پلاس به بیرون درز نکرده است بر این اساس باید تا روز معرفی که همان ۱۱ اکتبر می‌باشد، صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید