برنامه Surface Plus مایکروسافت به پایان عمر خود رسید - تکفارس 
برنامه Surface Plus مایکروسافت به پایان عمر خود رسید - تکفارس 
برنامه Surface Plus مایکروسافت به پایان عمر خود رسید - تکفارس 

برنامه Surface Plus مایکروسافت به پایان عمر خود رسید

سید محمد معلمی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - 16:30
برنامه Surface Plus مایکروسافت به پایان عمر خود رسید - تکفارس 

پس از یک سال راه‌اندازی برنامه Surface Plus توسط مایکروسافت، این شرکت عنوان کرد که برنامه مذکور دیگر در دسترس نخواهد بود و از این پس کسی نمی‌تواند در آن ثبت‌نام کند.

برنامه Surface Plus که در سال گذشته و به صورت عمومی عرضه شد، به مشتریان مایکروسافت این امکان را می‌داد تا به دستگاه‌های سری سرفیس مانند لپ‌تاپ سرفیس، سرفیس استودیو، سرفیس بوک و سرفیس پرو دسترسی داشته باشند. به علاوه، برنامه Surface Plus به مشترکان مایکروسافت اجازه می‌داد تا با پرداخت هزینه به صورت قسطی و در مدت ۲۴ ماه، صاحب یک محصول مایکروسافت شوند.

مایکروسافت هنوز در مورد خاتمه دادن به سرویس Surface Plus سخنی به زبان نیاورده ولی عنوان کرده که چنین تصمیمی پس از بررسی‌ها و کارشناسی‌های متعدد اتخاذ شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد که در تاریخ ۳۰ سپتامبر، صفحه ورودی برنامه Surface Plus را نیز مسدود خواهد کرد.

مایکروسافت در وب‌سایت خود نوشت: پس از بررسی‌ها و کارشناسی‌های فراوان، تصمیم گرفتیم برنامه Surface Plus که توسط Klarna آغاز شده بود را از تاریخ ۳۱ آگوست خاتمه دهیم.

مایکروسافت اعلام می‌کند کاربرانی که در بازه زمانی ۳۰ روز اخیر برنامه Surface Plus را خریداری کرده‌اند، می‌توانند برای پس دادن دستگاه‌هایشان به این کمپانی اقدام کنند. ضمن اینکه این کار از طریق تماس تلفنی یا ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز ممکن است.

مشترکان فعلی نگران نباشند

اگرچه مایکروسافت برای پایان دادن به سرویس Surface Plus اقدام کرده است، ولی به نظر نمی‌رسد خطری مشترکان فعلی را تهدید کند و این کمپانی همچنان از آنها حمایت خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم که مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا مشترکان موجود، پس از قبول کردن برای پرداخت هزینه به صورت قسطی ۲۴ ماهه و توافق‌نامه مالی، پس از ۱۸ ماه به برنامه جدیدتر ارتقا یابند.

مایکروسافت می‌‌افزاید: اگر پس از ۱۸ ماه، حساب کاربری Klarna همچنان از برنامه ۲۴ ماهه خود استفاده می‌کرد، این دسته از کاربران دارای چنین شرایطی می‌توانند با بازگرداندن دستگاه خود، برنامه بروز شده‌ای دریافت کنند. این مشتریان می‌توانند درخواست‌های خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی به ثبت برسانند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نیز به سایت مایکروسافت مراجعه نمایند.

البته برخی از خبرگزاری‌ها عنوان کرده‌اند سازمان‌های کوچک و متوسط می‌توانند همچنان به برخی دستگاه‌های سرفیس مانند HoloLens و Surface Go دسترسی داشته باشند. آنها همچنین قادرند تا با ثبت‌نام برای سرویس مایکروسافت ۳۶۵ و یا آفیس ۳۶۵، از پکیج کامل خدمات و محصولات بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که سرویس Surface Plus مایکروسافت همچنان برای برنامه‌های تجاری موجود در ایالات متحده فعال خواهد بود.

بد نیست بدانید این پروژه که سال گذشته معرفی شد، هم‌اکنون با همکاری مایکروسافت و LiftForward در جریان است.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت در اخباری جداگانه، سرویس Xbox All Access را برای علاقه‌مندان به بازی عرضه کرد. گیمرها با این سرویس می‌توانند کنسول ایکس‌باکس وان را به همراه دو سال خدمات ایکس‌باکس لایو و ایکس‌باکس Game Pass دریافت کرده و برای پرداخت هزینه نیز ۲۴ ماه به صورت قسطی فرصت دارند.

جزئیات رسمی در مورد مایکروسافت ایکس‌باکس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید