جزئیات رسمی در مورد مایکروسافت ایکس‌باکس - تکفارس 
جزئیات رسمی در مورد مایکروسافت ایکس‌باکس - تکفارس 

جزئیات رسمی در مورد مایکروسافت ایکس‌باکس

سید محمد معلمی
۶ شهریور ۱۳۹۷ - 22:00
جزئیات رسمی در مورد مایکروسافت ایکس‌باکس - تکفارس 

علاقه‌مندان به ایکس‌باکس وان باید به گوش باشند زیرا مایکروسافت روز دوشنبه خبر از ثبت‌نام برای سرویس Xbox All Access داد.

قیمت مناسب برای ثبت‌نام در سرویس جدید ایکس‌باکس

ثبت‌نام برای برنامه Xbox All Access که به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد یک کنسول ایکس‌باکس، ایکس‌باکس Live Gold و یک ایکس‌باکس Game Pass بگیرند، با توجه به انتخاب افراد یعنی ایکس‌باکس وان اس یا ایکس‌باکس وان ایکس، با قیمت ماهانه ۲۲ و ۳۵ دلار به فروش خواهد رسید. این سرویس قرار است به صورت موقتی در ایالات متحده برای کاربران ایکس‌باکس عرضه شود.

بوگدان بیلان از شرکت مایکروسافت گفت: با قیمتی مناسب و ارزان و به مدت ۲۴ ماه، سرویس Xbox All Access، یک کنسول جدید ایکس وان اس و یا ایکس‌باکس وان ایکس به شما خواهد داد که سبب خواهد شد تا با استفاده از ایکس‌باکس Game Pass به بیش از ۱۰۰ بازی جذاب و با ایکس‌باکس Live Gold بازی‌های آنلاین چند نفره دریافت کنید. البته ۱۰۰ بازی عرضه شده در ایکس‌باکس Game Pass به صورت انفرادی خواهند بود. این بازی‌ها شامل جدیدترین بازی‌های معرفی شده در کنسول ایکس‌باکس وان هستند.

با استفاده از ایکس‌باکس Live Gold، کاربران می‌توانند با دوستان خود آنلاین بازی کرده و به علاوه، از تخفیف‌های ارائه شده بهره‌مند شوند و بازی‌های آنلاین دریافت کنند. در سمت دیگر، با استفاده از ایکس‌باکس Game Pass، دسترسی بی‌نهایت به بیش از ۱۰۰ بازی به گیمرها اعطا خواهد شد.

در ایکس‌باکس Game Pass، بازی‌های محبوب و البته مشهوری مانند State of Decay 2 و Sea of Thieves در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

طی رخداد آخر هفته Gamescom، مایکروسافت همچنین از مجموعه بازی Master Chief و نسخه پیشرفته‌تر Halo رونمایی کرد که از تاریخ ۱ سپتامبر در دسترس علاقه‌مندان خواهند بود.

در حال حاضر، ایکس‌باکس وان اس در فروشگاه مایکروسافت به همراه یک بازی رایگان حدود ۲۳۰ دلار به فروش می‌رسد. به علاوه، ایکس‌باکس لایو که آن هم در فروشگاه مایکروسافت به چشم می‌خورد، هر سال حدود ۵۹/۹۹ دلار برای کاربران هزینه در بر خواهد داشت در حالی که برای ایکس‌باکس Game Pass باید به صورت ماهانه ۹/۹۹ دلار پول پرداخت کرد.

پیشنهاد ویژه به مدت محدود

گزارش‌های متعددی در حال رد و بدل شدن هستند که گفته می‌شود سرویس Xbox All Access به مدت محدودی در دسترس خواهد بود و فقط مختص مشتریان دارای برخی شرایط خاص است.

به علاوه، ثبت‌نام در این سرویس از ویژگی Dell Preferred Account نیز پشتیبانی می‌کند تا خرید افراد و استفاده از خدمات به بهترین شکل انجام شود.

با این ویژگی، متقاضیان می‌توانند از مزایایی همچون عدم نیاز به پیش پرداخت و صفر درصد سود نرخ بهره به مدت ۲۴ ماه استفاده کنند.

کوتاکو خاطرنشان کرد که تصمیم مایکروسافت برای عرضه سرویس Xbox All Access اصلاً غیرقابل پیش‌بینی نبود زیرا این کمپانی طی سال‌های اخیر سعی کرده خود را در زمینه سخت‌افزاری نیز ارتقا دهد.

مایکروسافت از سال ۲۰۱۵ تا کنون، هیچ آماری از فروش خود را منتشر نکرده است و به جای آن سعی کرده تا تعداد افرادی که می‌خواهند سرویس‌هایش را خریداری کنند را افزایش دهد تا بلکه به یک رشد قابل‌توجه دست یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید