نوکیا ۹ در ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 
نوکیا ۹ در ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 
نوکیا ۹ در ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 

نوکیا ۹ در ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - 09:00
نوکیا ۹ در ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 

نوکیا در توییتر اعلام کرد که در طول رویدادی در سه شنبه آینده چیزی را که آن‌ها «یکی از مورد انتطارترین تلفن‌ها» می‌نامند، رونمایی خواهد کرد. اگرچه که این عبارت کمی اسرار آمیز به نظر می‌رسد، اما ما کاملا مطمئن هستیم که این دستگاه پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود، یعنی نوکیا ۹٫ برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

اگر نوکیا قصد قافل گیر کردن مارا نداشته باشد، احتمالا باید شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه تمام ویژگی‌هایی که با آن همراه است، در این گوشی باشیم. برخی از شایعات نیز حکایت از وجود صفحه نمایش OLED در این دستگاه دارند که اگر درست باشد ممکن است نه تنها کیفیتی نزدیک به گلکسی S9 و آیفون ایکس را ارئه کند بلکه قیمتی مشابه به آن‌ها را نیز دارا باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که انتظار می‌رود در این گوشی وجود داشته باشد، سنسور اثر انگشت در  زیر نمایشگر است. اگرچه چند گوشی با این ویژگی قبلا عرضه شده‌اند، اما گوشی جدید نوکیا می‌تواند پلی برای گسترش این ویژگی در بازارهای اصلی محسوب شود.

یک عامل اصلی برای موفقیت یک گوشی‌ هوشمند، دوربین آن است و هنگامی که مردم هزینه بالایی را برای یک دستگاه می‌پردازند، انتظار بهترین بودن آن از تمامی جهات را دارند، بنابراین مشتاقیم که ببینیم نوکیا چه چیزی برای ارائه کردن دارد. این روزها استفاده از دوربین دوگانه امری عادی به حساب می‌آید، اما آیا ممکن است که شاهد سه دوربین باشیم؟ خب، برای پاسخ این سوال می‌بایست تا سه شنبه منتظر بمانیم، زیرا هنگامی که سخن از درز اطلاعات باشد، نوکیا در زمینه جلوگیری از درز اطلاعات نوکیا ۹ به طرز شگفت انگیزی عالی عمل کرده است.

همانند تمام گوشی‌های برند نوکیا از شرکت HMD Global، نوکیا ۹ نیز دارای اندروید خام خواهد بود، و با توجه به تاریخ رونمایی آن، احتمالا با اندروید ۹ پای عرضه خواهد شد. اگر مهندسان این شرکت کار خود را به درستی انجام داده باشند، نوکیا جدید می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته. خوشبختانه، ما مجبور نیستیم زیاد منتظر بمانیم و در هفته آینده متوجه تمام این موارد خواهیم شد.

به نظر شما نوکیا ۹ رقیب سرسختی برای پرچمداران فعلی بازار خواهد بود؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید