عینک واقعیت افزوده TCL Nxtwear S Plus معرفی شد - تکفارس 
عینک واقعیت افزوده TCL Nxtwear S Plus معرفی شد - تکفارس 
عینک واقعیت افزوده TCL Nxtwear S Plus معرفی شد - تکفارس 

عینک واقعیت افزوده TCL Nxtwear S Plus معرفی شد

افشین نوری
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 10:19
TCL Nxtwear S Plus

TCL از عینک واقعیت افزوده Nxtwear S Plus رونمایی کرد. این عینک جانشین Nxtwear S شده و مثل آن باید به یک دستگاه سازگار متصل شود.

عینک TCL Nxtwear S Plus برخلاف هدست‌های ویژن پرو اپل یا متا کوئست ۳ یک دستگاه مستقل نیست. این عینک نسبت به مدل قبلی دارای ارتقاهای قابل توجهی است، اما بعید است که بتواند رقیب مستقیم هدست‌های واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل یا متا کوئست ۳ شود.

عینک واقعیت افزوده TCL Nxtwear S Plus مثل مدل قبلی خود نیاز به یک دستگاه سازگار برای اجرا دارد. برای این کار می‌توان از پورت نمایشگر USB-C یا آداپتورهایی که باید جداگانه تهیه کرد استفاده نمود.

بعد از متصل کردن این عینک به گوشی یا کنسول، می‌توان از تصاویر سه بعدی با وضوح ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برد. برای تصاویر دو بعدی، نمایشگرهای OLED این عیتک وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را روی صفحه‌نمایشی معادل یک پنل ۲۱۵ اینچی در فاصله ۶ متر ارائه می‌دهند.

عینک TCL Nxtwear S Plus همچنین روشنایی بهتر، نرخ نوسازی بالاتر و ساختار سبک‌تری نسبت به مدل قبلی دارد. روشنایی نمایشگر آن ۶۰۰ نیت می‌باشد که ۲۰۰ نیت بیشتر از نسل قبلی است.

نمایشگر Nxtwear S Plus می‌تواند به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برسد که افزایش ۶۰ هرتزی نسبت به مدل قبلی دارد. این عینک همچنین ۲ گرم سبک‌تر است و با وزن ۸۷ گرمی به‌راحتی پوشیده خواهد شد.

عینک TCL Nxtwear S Plus دارای برچسب قیمت ۳۹۹ دلار است که درواقع همان قیمت مدل قبلی در زمان عرضه است. با این‌حال، مدل قبلی در حال حاضر به قیمت ۲۶۹ دلار در آمازون فروخته می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید