فاش شد: عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد - تکفارس 
فاش شد: عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد - تکفارس 
فاش شد: عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد - تکفارس 

فاش شد: عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد

افشین نوری
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 06:31
عینک هوشمند اپل

اپل ظاهرا در حال توسعه چندین دستگاه واقعیت افزوده است که یکی از آن‌ها یک عینک واقعیت افزوده خواهد بود. تاکنون شایعات زیادی درباره این عینک وجود داشته است و حالا یک افشاگر گفته است که این محصول به این‌زودی‌ها معرفی نخواهد شد. 

مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ گفته است که عینک واقعیت افزوده اپل احتمالا چند سال دیگر به واقعیت خواهد پیوست و هنوز مشکلاتی بر سر راه ساخت آن وجود دارد. 

به‌گفته این تحلیلگر چندین عامل باعث شده تا معرفی این عینک به تعویق بیفتد. این عوامل شامل آماده نبودن تکنولوژی‌های لازم برای ساخت این عینک واقعیت افزوده می‌شود و به نظر می‌رسد چه در بعد سخت‌افزاری و چه در بعد نرم‌افزاری این شرایط مهیا نیست. 

شایعات قبلی به تاریخ مارس ۲۰۲۳ به‌عنوان زمان شروع تولید انبوه عینک واقعیت افزوده اپل اشاره کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسد این اتفاق تا سال ۲۰۲۵ نخواهد افتاد. ضمن اینکه اپل فعلا تمرکز خود را روی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود گذاشته است که ظاهرا بسیار پیشرفته و ‌گران‌قیمت خواهد بود. 

از طرفی ما می‌دانیم که اپل رقابت سختی با متا در حوزه واقعیت افزوده دارد و بنابراین اپل نمی‌خواهد که تا قبل از آماده شده همه شرایط اقدام به معرفی عینک واقعیت افزوده و سایر محصولات مرتبط خود بکند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید