اپل دو مهندس سرشناس به تیم توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود اضافه کرد - تکفارس 
اپل دو مهندس سرشناس به تیم توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود اضافه کرد - تکفارس 
اپل دو مهندس سرشناس به تیم توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود اضافه کرد - تکفارس 

اپل دو مهندس سرشناس به تیم توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود اضافه کرد

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 21:31
هدست واقعیت ترکیبی اپل

به نظر می‌رسد اپل اعضای جدیدی به تیم توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود اضافه کرده است و این اتفاق نشان می‌دهد که پروژه مذکور همچنان به‌قوت خود باقی است و گفته می‌شود ما در اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد تولید انبوه این هدست خواهیم بود.

اپل احتمالا بعد از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود، سه دستگاه دیگر نیز در سال‌های آینده معرفی خواهد که عبارت خواهند بود از یک هدست رده‌بالا به نام Apple Reality Pro، نسل دوم اولین هدست واقعیت ترکیبی و یک عینک هوشمند واقعیت مجازی/افزوده.‌

اپل برای ساخت هر کدام از این دستگاه‌ها تیم جداگانه‌ای را اختصاص داده است که شامل توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزار آن‌ها می‌شود. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که تغییرات جدیدی در تیم مهندسی اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت به‌منظور افزایش شانس موفقیت آن انجام شده است. 

به‌گفته مارگ گورمان تحلیلگر بلومبرگ، دو تغییر بزرگ در این تیم اتفاق افتاده است. یکی اینکه، Dave Scott مدیر ارشد سابق خودروی خودران اپل دوباره برگشته است و با تجربیاتی که در زمینه رباتیک دارد می‌تواتد در این پروژه کمک شایانی به اپل کند. همچنین Yaniv Gur مدیر ارشد مهندسی اپل به این تیم اضافه شده است تا از تجربیات قبلی خود در توسعه اپلیکیشن‌های iWork در این پروژه بهره بگیرد. Gur احتمالا در بخش اپلیکیشن‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل مشارکت خواهد کرد.

اپل همچنین صفحه مشاغل خود را برای گروه توسعه فناوری خود به‌روزرسانی کرده است که احتمالا مربوط به بخش توسعه هدست ترکیبی این شرکت می‌شود. در هر حال انتظار می‌رود اپل در سال اول عرضه این هدست ۰.۷ میلیون دستکاه از آن عرضه کند و باید ببینیم که میزان استقبال کاربران از آن‌ چقدر خواهد بود.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید