معرفی اولین عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد - تکفارس 
معرفی اولین عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد - تکفارس 

معرفی اولین عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد

افشین نوری
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 09:16
Apple Glass

اپل ظاهرا روی یک عینک واقعیت افزوده کار می‌کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. اما خالا اطلاعات حدیدی درباره این عینک فاش شده است که نشان می‌دهد معرفی آن با تاخیر مواجه شده است. 

یک تحلیلگر سرشناس به نام جف پو ادعا کرده است که اپل به خاطر اینکه تمرکز خود را روی معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی خودش گذاشته است، فعلا قصد ندارد به‌ این‌زودی‌ها عینک واقعیت افزوده خود را معرفی کند. 

به‌گفته این تحلیلگر، عینک واقعیت افزوده اپل احتنالا تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است و ظاهرا طراحی آن نیز با مشکلاتی مواجه شده است.  شایعات قبلی به سال ۲۰۲۴ برای معرفی این عینک اشاره کرده بودند، اما اگر ادعای پو درست باشد این به معنای آن است که اپل با مشکلات جدی در طراحی این دستگاه  روبه‌رو شده است. 

ما هنوز اطلاعات دقیقی از این مشکلات نداریم و دلایل اصلی به تعویق افتادن این عینک نداریم. شاید هم همانطور که گفته شد این عینک فعلا از اولویت اپل خارج شده است تا این شرکت بتواند بهتر روی هدست واقیت ترکیبی خود تمرکز کند. ضمن اینکه تیم کوک مدیرعامل اپل تاکید بسیار زیادی روی هدست واقعیت افزوده دارد و بنابراین ما باید چند سال دیگر تا معرفی اولین عینک واقعیت افزوده این شرکت صبر کنیم.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید