تلویزیون سری TCL SF5 (2023) با وضوح فول اچ‌دی معرفی شد - تکفارس 
تلویزیون سری TCL SF5 (2023) با وضوح فول اچ‌دی معرفی شد - تکفارس 
تلویزیون سری TCL SF5 (2023) با وضوح فول اچ‌دی معرفی شد - تکفارس 

تلویزیون سری TCL SF5 (2023) با وضوح فول اچ‌دی معرفی شد

افشین نوری
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 12:18
TCL

TCL تلویزیون‌های سری SF5 2023 را معرفی کرده است. این جدیدترین سری TCL پس از رونمایی از TCL X11G Max که در حال حاضر بزرگترین تلویزیون LED QD-Mini دنیاست محسوب می شود.

سری TCL SF5 TV (2023) در دو نسخه ۳۲ اینچی و ۴۰ اینچی معرفی شده است که هر دو دارای وضوح Full HD 1080p با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10 و HLG هستند. قابلیت Dynamic Tone Mapping می‌تواند کیفیت تصویر را به‌طور هوشمندانه افزایش می‌دهد و کنتراست و دقت رنگ بسیار بهتری ارائه دهد.

TCL

این سری از سیستم‌عامل Fire OS 7 بهره می برد و شما می توانید به اپلیکیشن‌های محبوب استریم مانند Prime Video و Disney+ دسترسی داشته باشید. شما همچنین می توانید از طریق Miracast یا Apple AirPlay محتوا را از گوشی خود ارسال کنید. دستیار صوتی آمازون الکسا نیز به شما اجازه خواهد داد تا تلویزیون را با دستورات صوتی کنترل کنید.

تلویزیون‌های سری TCL SF5 TV Series 2023 علاوه بر جلوه‌های بصری عالی، تجربه صوتی بسیار خوبی را به‌لطف فناوری‌های Dolby Audio و DTS-HD ارائه می‌دهند.

این سری دارای قیمت ۱۹۹ یورو برای مدل ۳۲ اینچی و ۲۵۹ یورو برای مدل ۴۰ اینچی است. انتظار می‌رود سری TCL SF5 2023 به زودی در بریتانیا عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید