TCL در صدر بازار تلویزیون های ۹۸ اینچی دنیا قرار گرفت - تکفارس 
TCL در صدر بازار تلویزیون های ۹۸ اینچی دنیا قرار گرفت - تکفارس 

TCL در صدر بازار تلویزیون های ۹۸ اینچی دنیا قرار گرفت

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 07:33
TCL در صدر بازار تلویزیون های ۹۸ اینچی دنیا قرار گرفت - تکفارس 

شرکت TCL در جدیدترین اظهارات خود ادعا کرده است که این شرکت بالاترین سهم را در بازار تلویزیون‌های ۹۸ اینچی دنیا دارد و رتبه نخست این بخش را در اختیار دارد.

این شرکت‌ اخیرا یک تلویریون ۹۸ اینچی QLED به نام‌ XL Collection معرفی کرده است که از یک پنل IMAX Enhanced با رزولوشن ۴K بهره می‌برد و به‌گفته‌ی TCL بهترین بازتولید رنگ را در بین همه تلویزیون‌های بازار دارد و روشنایی آن در حد خیره‌کننده است.‌

فروش خوب این تلویریون و مدل‌های قبلی آن ظاهرا باعث شده تا سهم TCL از بازار تلویزیون‌های ۹۸ اینچی افزایش یابد و مخصوصا فروش عالی آن‌ها در کشورهای فرانسه و پاکستان منجر به صدرنشینی TCL در این بازار شده است.

تلویریون پرچمدار XL Collection از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ۱۰۰ درصد طیف‌های رنگی را پوشش می‌دهد. این تلویزیون قادر است محتواهای با اکشن بالا مثل مسابقات ورزشی زنده را با همان سرعت خودشان نمایش دهد و تاخیری در این بخش نداشته باشد.

البته به غیر از TCL شرکت‌های دیگری مثل ردمی و سامسونگ نیز در بازار تلویزیون‌های سایز بزرگ فعال هستند و برای مثال ردمی اخیرا یک تلویریون ۹۸ اینچی به نام Max 98 معرفی کرده بود که فروش بسیار عالی داشت و یکی از دلایل موفقیت آن قیمت جذابش بود.

موفقیت TCL نشان می‌دهد که مشتریان به‌دنبال تلویزیون‌های بسیار بزرگ هستند و مقلا حاضرند برای تلویزیون XL Collection این شرکت ۷۰۰۰ دلار بپردازند‌. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: Notebokcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید