تلویزیون غول‌پیکر ۱۱۵ اینچی TCL با پنل QD-Mini LED رونمایی شد - تکفارس 
تلویزیون غول‌پیکر ۱۱۵ اینچی TCL با پنل QD-Mini LED رونمایی شد - تکفارس 
تلویزیون غول‌پیکر ۱۱۵ اینچی TCL با پنل QD-Mini LED رونمایی شد - تکفارس 

تلویزیون غول‌پیکر ۱۱۵ اینچی TCL با پنل QD-Mini LED رونمایی شد

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۲ - 16:16
TCL

TCL تلویزیون ۱۱۵ اینچی QM8 را با پنل QD-Mini LED معرفی کرد. این تلویزیون غول‌پیکر دارای ۲۰۰۰۰ ناحیه نوردهی و روشنایی حداکثر ۵۰۰۰ نیت است و از قابلیت‌های گیمینگ خوبی مانند ۴K@144Hz، Game Accelerator 240 و AMD FreeSync Premium Certification پشتیبانی می‌کند.

TCL ادعا کرده که این تلویزیون بزرگترین تلویزیون QD-Mini LED جهان است. این تلویزیون از نظر ظاهری شبیه به تلویزیون ۱۱۵ اینچی X11G Max است که سال گذشته در چین معرفی شد.

TCL می‌گوید کاربران می‌توانند از تلویزیون ۱۱۵ اینچی QM8 در فواصل دورتر از ۱۰ فوت (۳ متر) لذت ببرد. نمایشگر این تلویزیون دارای ۲۰۰۰۰ ناحیه نوردهی، بیش از ۸ میلیون پیکسل و حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت است و از فناوری Quantum Dot QLED برای رنگ‌های غنی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای گواهینامه IMAX Enhanced است و از HDR ULTRA و Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند. سایر قابلیت‌های آن شامل صفحه نمایش ضد انعکاس نور، سیستم بلندگوی داخلی ۶.۲.۲ کانال و وای‌فای ۶ می‌شود.

TCL می‌گوید این تلویزیون برای گیمرها مناسب است و قابلیت‌های گیمینگ خوبی مانند ۴K@144Hz، Game Accelerator 240، ۲۴۰ VRR و AMD FreeSync Premium در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با توجه به سایز بزرگ این تلویزیون، TCL از پردازنده قدرتمندتر TCL AIPQ ULTRA در آن استفاده کرده است.

TCL زمان عرضه و قیمت این تلویزیون ۱۱۵ اینچی را اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید