متا رقیبی را برای هدست اپل ویژن پرو در دست ساخت دارد - تکفارس 
متا رقیبی را برای هدست اپل ویژن پرو در دست ساخت دارد - تکفارس 
متا رقیبی را برای هدست اپل ویژن پرو در دست ساخت دارد - تکفارس 

متا رقیبی را برای هدست اپل ویژن پرو در دست ساخت دارد

مهدی حلوائی
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - 17:50
هدست واقعیت مجازی متا

هدست اپل ویژن پرو در رویداد WWDC 2023 سر و صدای زیادی به پا کرد و طراحی عجیب و جذاب آن باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های دیگر به فکر ساخت رقیبی برای آن بیفتند. حالا به گزارش وب‌سایت Wccftech، متا هدست مشابهی را با همکاری ال جی در دست ساخت دارد که قرار است در سال ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از ۳۵۰۰ دلار ویژن پرو به بازار عرضه گردد.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش وب‌سایت یادشده، هدست واقعیت ترکیبی جدید متا، کوئست ۴ پرو (Quest 4 Pro) نام داشته و ال جی وظیفه‌ی ساخت نمایشگر آن را بر عهده دارد. از آن‌جایی که متا عرضه‌ی این محصول را برای چند سال آینده در نظر گرفته، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا ابتدا واکنش‌ کاربران به ویژن پرو را مشاهده کند. قرار است این شرکت نسخه‌ی ارزان‌تری از هدست یادشده را نیز با قیمت ۲۰۰ در سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار کند.

هرچند که هنوز مشخص نیست که واکنش‌ها به هدست ویژن پرو به چه صورت خواهد بود اما تلاش شرکت‌های دیگر برای عرضه‌ی محصولاتی مشابه اما ارزان‌تر به بازار خبر خوبی برای کاربران است. هرچند اپل می‌تواند ادعا کند که قیمت بالاتر هدست آن به دلیل کیفیت ساخت بالاتر و ویژگی‌های بیشتر آن است اما در صورتی که شرکت‌هایی مانند متا، هدست‌های ارزان‌تری را به بازار عرضه کنند، کار برای این شرکت دشوار می‌شود.

منبع: TechRadar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید