ببینید: تصاویر نمونه‌های ساختگی سری آیفون ۱۶ فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر نمونه‌های ساختگی سری آیفون ۱۶ فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر نمونه‌های ساختگی سری آیفون ۱۶ فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر نمونه‌های ساختگی سری آیفون ۱۶ فاش شد

محمدامین حیدری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 13:34
نمونه‌های ساختگی سری آیفون 16

در حالی که پیش از این شاهد فاش‌شدن جزئیات کلیدی از گوشی‌های سری آیفون ۱۶ بوده‌ایم، اخیرا تصویر نمونه‌های ساختگی این سری توسط یک افشاگر قدیمی اپل منتشر شده است.

این افشاگر که سانی دیکسون نام دارد، قبلا مجموعه‌ای کامل از نمونه‌های ناقص و ماشین‌کاری شده سری آیفون ۱۶ را فاش کرده بود؛ بنابراین حقیقت‌داشتن تصویر منتشرشده بسیار محتمل است. طبق این تصویر، برجسته تغییر ایجادشده در مدل‌های معمولی و پلاس آیفون ۱۶ مربوط به چیدمان دوربین آن‌ها می‌باشد.

به گونه‌ای که گوشی‌های نام‌برده برخلاف مدل‌های پیشین خود از چینش عمودی دوربین‌ها به جای طراحی مورب بهره می‌برند؛ با این حال مدل‌های پرو آیفون ۱۶ تغییر چندانی در ارتباط با طراحی دوربین‌های خود نداشته‌اند. تعویض طراحی دوربین‌ها از مورب به عمودی در مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ جهت پشتیبانی از ضبط فیلم‌های فضایی انجام شده است که توانایی پخش به‌صورت سه بعدی در هدست ویژن پرو اپل را خواهند داشت.

نمونه‌های ساختگی سری آیفون 16

تغییر قابل توجه دیگر در تصویر نمونه‌های ساختگی این سری مربوط به اندازه مدل‌های پرو این سری می‌باشد؛ آیفون ۱۶ پرو مکس از نمایشگری با اندازه ۶.۹ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۶.۷ اینچی موجود در آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌برد که آن را به بزرگترین مدل پرو مکس تا به امروز تبدیل می‌کند.

علاوه‌بر این، آیفون ۱۶ پرو از یک نمایشگر نسبتا بزرگتر با اندازه ۶.۳ اینچی برخوردار خواهد بود؛ گفتنی که پیش از این شاهد استفاده از نمایشگر ۶.۱ اینچی در آیفون ۱۵ پرو بوده‌ایم. همچنین مدل‌های معمولی و پلاس آیفون ۱۶ مانند گذشته به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند.

جدای از موارد گفته‌شده، مدل‌های ساختگی آیفون ۱۶ تغییر چندانی در زمینه ویژگی‌های مربوط به طراحی جدید را نشان نمی‌دهند. در حالی که شایعات به دکمه اختصاصی Capture برای کنترل دوربین اشاره دارند، این دکمه در نمونه‌های موجود مشاهده نمی‌شود.

طبق معمول انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر عرضه شوند. با وجود اینکه به نظر می‌رسد تا آن زمان فاصله زیادی داریم، احتمالا شاهد فاش‌شدن اطلاعات بیشتری در این مدت خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید